„Lidl“ atnaujinta strategija: žemos kainos – aukšto lygio aptarnavimas

Antruosius veiklos metus Lietuvoje pradedantis prekybos tinklas „Lidl“ iš ilgametės tarptautinės patirties žino, kad kainų lyderystė – dar ne viskas, kas lemia sėkmę konkurencinėje kovoje: anot bendrovės „Lidl Lietuva“ generalinio direktoriaus Radostino Roussev–Peine, šiuo metu mažmenininkui itin svarbu siūlyti vis geresnį aptarnavimą.

G. Bitvinsko nuotr.
G. Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 29, 2017, 1:20 PM


„Neabejotina – šviežumas“, – teigia R. Roussev–Peine, paklaustas, kas, be mažų kainų, labiausiai rūpi Lietuvos pirkėjams. Šalies gyventojai itin vertina galimybę įsigyti šviežutėlių daržovių, mėsos bei kepinių. 


Tad iššūkis, prekybininkui labiau aktualus Lietuvoje nei į Vakarus nutolusiose Europos šalyse – suspėti laiku papildyti greit ištuštėjančias prekių lentynas, drauge užtikrinant greitą aptarnavimą kasose bei visą prekybos salės priežiūrą. Dėl simpatijų šviežioms prekėms daugelis pirkėjų į parduotuves užsuka ne kartą per savaitę, o kelis. Tad kiekvienam parduotuvės darbuotojui tampa vis svarbiau tinkamai sudėlioti prioritetus. 


Konkuruoja kaina – nepamiršta kokybės


Konkurencingos kainos ir aukštos kokybės santykis – panašu, Lietuvos pirkėjų jau įvertinta „Lidl“ stiprybė. 2017 m. vasarį šveicarų organizacijos atliktame „ICERTIAS Best Buy Award“ nuomonių tyrime dalyvavę šalies vartotojai prekybos tinklą „Lidl“ pripažino geriausio kainos ir kokybės santykio pavyzdžiu. Balandį Lietuvoje „Vilmorus“ atlikto tyrimo metu net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima būtent „Lidl“ prekybos tinkle. 


Tad, anot R. Roussev–Peine, antraisiais veiklos metais svarbu neišsižadant šio pranašumo stiprinti ir kitus – nuosekliai plėtoti šiemet prekybos tinklo pasirinktą šviežumo strategiją, investuoti į darbuotojų pasirengimą ir tolesnį profesinį ugdymą, kruopščiai įgyvendinti prekybos tinklo per ilgus metus sukurtus standartus, apibrėžiančius įvairius procesus. 


Sandėlį primenančių parduotuvių  koncepcijos (angl. discounter), kokią ją pažįsta daugumos Vakarų valstybių gyventojai bei svetur gyvenę bei lankęsi tautiečiai – , kuomet skiriamos minimalios išlaidos apipavidalinimui ir komfortui, minimalus prekių pasirinkimas – pasak „Lidl Lietuva“ vadovo, jau atgyveno. Nauja tendencija – sumanus apsipirkimas (ang. smart shopping) erdviose, tausojančiose aplinką ir energetinius išteklius moderniose parduotuvėse, kuriose įdiegti naujausi IT sprendimai – tai šiandien siūlo „Lidl“ praktiškiems, laiką taupantiems bei permokėti nenorintiems, bet drauge – kokybę vertinantiems pirkėjams.


Apie plėtrą – tik prieš atidarymus


Sociologinių ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Emor“ kartu su partnerėmis Baltijos šalyse šiemet atliktas tyrimas atskleidė – „Lidl“ jau yra Lietuvos gyventojų labiausiai mėgstamų prekės ženklų dešimtuke. Nuo 2016 m. lapkričio iki 2017 m. vasario pabaigos „Lidl“ parduotuvėse pačios bendrovės iniciatyva atliktos apklausos metu net 11 proc. iš beveik 28 tūkst. dalyvių nurodė apsiperkantys tik „Lidl“ parduotuvėse. 


„Kol kas ne kiekvienas šalies gyventojas gali vadinti „Lidl“ parduotuve šalia namų, tad plėtra išlieka vienas iš mūsų veiklos prioritetų. O kur ir kada vyks artimiausias atidarymas, kaip ir seniau, pranešime jam artėjant. Plėtros planai mėgsta tikslumą ir konkretumą, tad laikomės principo pagarsinti juos, kai esame tikri“, – sako R. Roussev–Peine.


UAB „Lidl Lietuva“, pirmąsias parduotuves šalyje atidariusi pernai, birželio 2 d., šiuo metu valdo 30 prekybos vietų 15–oje miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje ir Utenoje. 2016 m. gruodį „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, 44 proc. respondentų mano, kad „Lidl“ atėjimas į Lietuvos rinką bei tolesnė plėtra – daugiausia naudos šalies vartotojams suteikęs metų įvykis. 


Bendrovė didžiuojasi pelniusi apdovanojimų už sėkmingą veiklos pradžią Lietuvoje: verslo plėtra bei naujų darbo vietų kūrimas įvertintas Lietuvos Respublikos Ūkio ministerijos organizuoto konkurso „Už nuopelnus verslui“ kategorijos „Drąsios investicijos“ apdovanojimu.  Be to, UAB „Lidl Lietuva“ tapo internautų favorite lrytas.lt surengtame balsavime už geriausius šalies verslininkus ir pelnė publikos simpatijų prizą. Įmonė taip pat tapo socialinės iniciatyvos „Aš myliu savo įmonę“ laimėtoja didžiųjų įmonių kategorijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.