Pokyčiai maisto į namus pristatymo rinkoje: lėkštė.lt perka konkurentą

Maisto į namus užsakymo rinkoje pokyčiai – tarptautinei „Takeout Group“ grupei priklausanti įmonė „Maistas į namus“ valdanti platformą lėkštė.lt įsigijo portalą maistasinamus.lt. Sandorio suma neskelbiama. Konkurento įsigijimas leis pasiūlyti platesnį restoranų asortimentą ir sustiprinti nuolat augančias pozicijas.

 Maisto į namus užsakymo rinkoje pokyčiai – tarptautinei „Takeout Group“ grupei priklausanti įmonė UAB „Maistas į namus“ valdanti platformą lėkštė.lt įsigijo portalą maistasinamus.lt.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 Maisto į namus užsakymo rinkoje pokyčiai – tarptautinei „Takeout Group“ grupei priklausanti įmonė UAB „Maistas į namus“ valdanti platformą lėkštė.lt įsigijo portalą maistasinamus.lt.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 „Per 4 metus projektą atpirkome ir gavome pelno, todėl išėjimas atrodo logiškas.“ – teigia nuo 2013-ųjų rinkoje dirbančio portalo maistasinamus.lt valdančios įmonės vadovas Edgaras Dadašovas. <br> Asmeninio archyvo nuotr.
 „Per 4 metus projektą atpirkome ir gavome pelno, todėl išėjimas atrodo logiškas.“ – teigia nuo 2013-ųjų rinkoje dirbančio portalo maistasinamus.lt valdančios įmonės vadovas Edgaras Dadašovas. <br> Asmeninio archyvo nuotr.
 „Pirmi Lietuvoje praėjome šį verslą ir pakeitėme žmonių įpročius. Jeigu anksčiau žmonės užsakinėjo maistą dažniausiai telefonu skambinant į konkretų restoraną, tai nuo 2012 metų mes pasiūlėme centralizuotą platformą maisto užsakymams.“ – pasakoja Tomas Vonžodas.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
 „Pirmi Lietuvoje praėjome šį verslą ir pakeitėme žmonių įpročius. Jeigu anksčiau žmonės užsakinėjo maistą dažniausiai telefonu skambinant į konkretų restoraną, tai nuo 2012 metų mes pasiūlėme centralizuotą platformą maisto užsakymams.“ – pasakoja Tomas Vonžodas.<br> Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Sep 27, 2017, 3:40 PM, atnaujinta Sep 27, 2017, 3:47 PM

„Per 4 metus projektą atpirkome ir gavome pelno, todėl išėjimas atrodo logiškas.“ – teigia nuo 2013-ųjų rinkoje dirbančio portalo maistasinamus.lt valdančios įmonės vadovas Edgaras Dadašovas.

„Įmonių įsigijimai tokioje sąlyginai mažoje rinkoje yra natūralūs procesas, didesnė rinkos dalis leidžia akcininkams užtikrintai sekti savo tikslų. Lėkštė.lt toks sandoris leis sustiprinti ir taip stiprias pozicijas rinkoje, o mums koncentruotis į kitus projektus Amerikos ir Azijos rinkose.“

 

Per 4 metus lėkštė.lt kasmet augo po 35%, o šiemet planuojama aptarnauti ne mažiau nei 170 000 klientų. Platforma priklauso „Takeout Group“ grupei, kuri veiklą vykdo jau 14-tus metus, o tinklas aprėpia 7 rinkas Europoje ir Afrikoje. Metinė grupės užsakymų vertė viršija 35 mln. eurų. 

„Pirmi Lietuvoje praėjome šį verslą ir pakeitėme žmonių įpročius. Jeigu anksčiau žmonės užsakinėjo maistą dažniausiai telefonu skambinant į konkretų restoraną, tai nuo 2012 metų mes pasiūlėme centralizuotą platformą maisto užsakymams.“ – pasakoja Tomas Vonžodas, bendrovės „Maistas į namus“ valdančios lėkštė.lt portalą vadovas. „Šis sandoris leis užtikrinti dar didesnę rinkos dalį bei išplėsti veiklą. Kaštų konsolidavimas turės akivaizdžios naudos vartotojams – dar daugiau gerų restoranų portale, maistą pristatinės greičiau, o pristatymas kainuos mažiau.“ Sandori tikimasi užbaigti per kelias savaitės, o po jo per 2018-tuosius numatomas augimas – ne mažiau kaip 50 proc. 

Lėkštė.lt kartu su investuotojais 2017 m. pabaigoje pradės veiklą Rygoje, o 2018 m. planuoja pradėt verslą ir Budapešte, Vengrijoje bei Sofijoje, Bulgarijoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.