Prekybos centro „Panorama“ komunikacijos partneriais tapo „Integrity“

 

Prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ ryšiais su visuomene ir socialiniais tinklais nuo šiol rūpinasi komunikacijos konsultantų bendrovės „Integrity“ komanda.  <br> V.Ščiavinsko nuotr. 
Prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ ryšiais su visuomene ir socialiniais tinklais nuo šiol rūpinasi komunikacijos konsultantų bendrovės „Integrity“ komanda.  <br> V.Ščiavinsko nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 24, 2017, 1:55 PM

 

 

 

Prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ ryšiais su visuomene ir socialiniais tinklais nuo šiol rūpinasi komunikacijos konsultantų bendrovės „Integrity“ komanda.  

 

„Mūsų pirkėjai vis labiau vertina bendruomeniškumą, prasmingą laisvalaikį ir atsakingą gyvenimo būdą. Kokybiškas aptarnavimas ir erdvė protingiems sprendimams – tai mūsų prioritetai, puikiai sutapę su „Integrity“ pasiūlyta mūsų komunikacijos vizija. Itin daug dėmesio šiuo metu skiriame komunikacijai socialiniuose tinkluose. Tikime, kad efektyvus jos valdymas galimas gaunant ryšių su visuomene ir socialinių tinklų turinio kūrimo bei administravimo paslaugas iš vienų rankų. O su „Integrity“ patirtimi, profesionalumu ir kūrybišku požiūriu manome pasieksiantys ne tik komunikacijos, bet ir mūsų verslo tikslų“,  – sakė PLC „Panorama“ generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė.

 

„Integrity“ socialinių tinklų projektų vadovai dirba su „Facebook“, „Instagram“ ir „LinkedIn“ paskyromis, kuria ir administruoja visų formų turinį – nuo strateginių krypčių numatymo iki konkrečių foto ar video įrašų bei reklaminių kampanijų. Šiais metais komanda pelnė antrąją vietą „Best Internet“ apdovanojimuose už integruotą skaitmeninės komunikacijos kampaniją „LinkedIn“ ir „Facebook“, įgyvendintą kartu su klientu bendrove „Ruptela“. 

 

„Jaučiamės įvertinti, gavę progą prisidėti prie vertingo „Panoramos“ prekės ženklo matomumo ir jo viziją atskleidžiančio turinio kūrimo tokiam plačiam kanalų spektrui. Mūsų strateginis žingsnis puoselėti komandą, gebančią kliento komunikacijos poreikius matyti plačiai, neapsiribojant tik tam tikrais kanalais, vis labiau pasiteisina ne tik mūsų kompanijai, bet ir klientams, nes padeda siekti jų ambicingų tikslų“, - teigia „Integrity PR“ direktorė Daiva Lialytė.

 

„Panorama” yra vienas didžiausių sostinės prekybos ir laisvalaikio centrų. Jame įsikūrę daugiau nei  160 skirtingų prekių ženklų ir 22 kavinės bei restoranai. „Panorama“ priklauso Baltijos šalių nekilnojamojo turto plėtotojui ir valdytojui „E.L.L. Real Estate“.

 

„Integrity“ yra viena didžiausių konsultacinių komunikacijos bendrovių Lietuvoje, teikianti korporacinės, rinkodaros, integruotos, krizių ir socialinių tinklų komunikacijos paslaugas. Bendrovė dirba su tokiomis įmonėmis kaip „Bitė Lietuva“, „RIMI Baltic“, bankas „Swedbank“, „MG Valda“, „Microsoft“ ir kitos. „Integrity“ bendradarbiauja su tarptautiniu komunikacijos įmonių tinklu „Fleishman-Hillard“ bei komunikacijos konsultacijų kompanijomis Latvijoje ir Estijoje. „Integrity“ taip pat siekia darnios Lietuvos visuomenės raidos: priklauso iniciatyvai už skaidrų verslą „Baltoji banga“, remia Krizių įveikimo centrą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.