Booking.com Lietuvoje pradeda veiklą – ieškos dar pusės suplanuotų darbuotojų

Booking.com – didžiausią viešnagės vietų pasiūlą keliaujantiems turinti, pasaulyje lyderiaujanti įmonė – Vilniuje atidaro pirmąjį Baltijos šalyse klientų aptarnavimo skambučių centrą.

Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br> V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centras Vilniuje.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (16)

Lrytas.lt

2018-05-15 09:54, atnaujinta 2018-05-15 13:54

Naujausiame Booking.com skambučių centre iki metų pabaigos planuojama įdarbinti apie 200 žmonių, o per penkerius metus darbuotojų skaičių padidinti iki 900.

Vilniuje veikiančiame biure dar trūksta pusės darbuotojų. Kol kas klientų ir partnerių aptarnavimo komandą Vilniuje sudaro 122 darbuotojai, teikiančių paslaugas įvairiomis kalbomis. Vis dar reikia vadovų, klientų ir partnerių aptarnavimo specialistų, teikiančių paslaugas Booking.com klientams ir verslo partneriams visame pasaulyje.

Per du aukštus įsikūrusiame biure Vilniuje vienu metu dirbs apie 400 darbuotojų.

„Vilnių pasirinkome, nes ieškojome dinamiško, daugiakultūrinio miesto, kuris atitiktų mūsų pačių, mūsų klientų ir partnerių DNR“, – sakė Booking.com Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos regiono klientų aptarnavimo direktorius Alessandro Rotelli.

Kokio atlyginimo gali tikėtis darbuotojai, jis neatskleidė. Tačiau, A.Rotelli teigimu, problemų ieškant darbuotojų kol kas nekilo. A.Rotelli neabejoja, kad, kalbant apie personalo formavimą, su tokiais rūpesčiais ir neteks susidurti.

„Visame pasaulyje geidžiamų darbdavių atėjimas į globaliu mastu nedidelius miestus, tokius kaip Vilnius, svarbus talentų pritraukimo prasme. Tokios bendrovės tampa ne tik darbdaviais, išlaikančiais šalyje jaunus, tarptautinės karjeros siekiančius specialistus, bet iš užsienio pritraukiančiais kvalifikuotus darbuotojus, svariai prisidedančius prie vietos ekonomikos. Taigi šiandien oficialiai veiklą pradedantis „Booking.com“ klientų aptarnavimo centras tampa svarbia talentų pritraukimo sistemos dalimi“, – sakė ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

Tarptautinės viešbučių užsakymo internetu svetainės booking.com skambučių centras Vilniuje – 9-asis Europoje ir 18-asis pasaulyje.

„Investuok Lietuvoje“ skelbė, kad klientų aptarnavimo komanda Vilniuje Booking.com svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be poilsio dienų teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis.

Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba apie 8 tūkst. klientų aptarnavimo agentų.

Nusprendusi Lietuvoje įsteigti klientų aptarnavimo skambučių centrą įmonė ieškojo administracijos darbuotojų ir klientų aptarnavimo specialistų, kurie dirbs su klientais visame pasaulyje teikdami pagalbą įvairiomis kalbomis – rusų, vokiečių, anglų, lenkų, estų ir, žinoma, lietuvių.

„Vilnius tampa tikra regiono sostine Europoje su įvairiataute kultūra, kuri yra stipri ir Booking.com bendrovėje, – teigė Booking.com klientų aptarnavimo vadovas pasaulyje Jamesas Watersas. – Vilniuje gausu talentingų žmonių, ypač su mums reikalingomis kalbos žiniomis“.

Rinkdama vietą naujajam klientų aptarnavimo skambučių centrui booking.com bendradarbiavo su „Investuok Lietuvoje“ – verslo konsultantų komanda, padedančia pasaulinėms verslo bendrovėms plėsti savo veiklą Vilniuje.

Booking.com naujasis klientų aptarnavimo centras įsikūrė Vilniaus „Technopolyje“ – didžiausiame verslo kvartale šalyje.

Beveik 4 tūkst. kv. m ploto klientų aptarnavimo centras įsikurs dviejuose naujo „Technopolio“ „Penta“ pastato aukštuose. 

Booking.com savo darbuotojams parūpina maisto – čia ir salotų, ir šviežių sulčių baras, ir karšti patiekalai.

Pokalbių kambariuose – didžiulės nuotraukos, kuriose užfiksuoti Lietuvos vaizdai. Tai – darbuotojų daryti kadrai. Tokiu pat principu papuošti Booking.com susitikimų kambariai visuose įmonės biuruose pasaulyje.

„Biuras mums pirmiausia yra jame dirbantys žmonės, todėl pagrindinis dėmesys tenka jiems. Džiaugiamės, kad išpildėme visus Booking.com poreikius bei lūkesčius. Tarptautinei kompanijai pasiūlėme visas paslaugas iš vienų rankų: nuo remonto ir patalpų įrengimo iki darbuotojų maitinimo bei augalų priežiūros paslaugų. Nuoširdžiai tikime, kad kiekvienas čia įsikūręs jausis laisvai, komfortiškai ir darbingai“, – kalbėjo „Technopolis Lietuva“ vadovė Lina Maskoliūnė.

Booking.com sistema siūlo daugiau nei 28 mln. apgyvendinimo galimybių 229 pasaulio šalyse ir teritorijose. Šioje platformoje kasdien vidutiniškai užsakoma 1,5 mln. nakvynės vietų.

Booking.com komanda klientams žada paramą ištisą savaitę. Personalas įvairiakalbis – skirtingi komandos nariai kalba 43 kalbomis.

Booking.com įkurta 1996 metais Nyderlanduose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.