Skrydis į Bulgariją virto košmaru – prieš nosį užtrenkė lėktuvo duris: „Netelpate“

„Tai buvo virš visko“, – taip nuskambėjo pirmieji žodžiai, kuriuos paskambinęs į lrytas.lt redakciją pasakė Mantas. Kaip vyras pasakojo, iš prieš gerą pusmetį suplanuotos ir iš „Tez Tour“ nusipirktos poilsinės savaitės kelionės į Varną, Bulgariją, šiandien liko tik šnipštas.

Kaip teigė, oro uoste pralaukus kone 12 valandų paaiškėjo, kad Manto tėvams tiesiog buvo pasakyta, kad šie nebetelpa į lėktuvą ir tądien į Varną jau nebeskris.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip teigė, oro uoste pralaukus kone 12 valandų paaiškėjo, kad Manto tėvams tiesiog buvo pasakyta, kad šie nebetelpa į lėktuvą ir tądien į Varną jau nebeskris.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip teigė, oro uoste pralaukus kone 12 valandų paaiškėjo, kad Manto tėvams tiesiog buvo pasakyta, kad šie nebetelpa į lėktuvą ir tądien į Varną jau nebeskris.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip teigė, oro uoste pralaukus kone 12 valandų paaiškėjo, kad Manto tėvams tiesiog buvo pasakyta, kad šie nebetelpa į lėktuvą ir tądien į Varną jau nebeskris.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip teigė, oro uoste pralaukus kone 12 valandų paaiškėjo, kad Manto tėvams tiesiog buvo pasakyta, kad šie nebetelpa į lėktuvą ir tądien į Varną jau nebeskris.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip teigė, oro uoste pralaukus kone 12 valandų paaiškėjo, kad Manto tėvams tiesiog buvo pasakyta, kad šie nebetelpa į lėktuvą ir tądien į Varną jau nebeskris.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2018-06-12 20:05

Kaip teigė, oro uoste pralaukus kone 12 valandų paaiškėjo, kad Manto tėvams tiesiog buvo pasakyta, kad šie nebetelpa į lėktuvą ir tądien į Varną jau nebeskris.

Skrydį atidėjo dukart

Kaip pasakojo į redakciją paskambinęs Mantas, jo tėvai kelionę įsigiję dar prieš pusmetį, šiandien ją mato kaip savo ausis. Anot jo, pasikliovę kelionių organizatoriumi „Tez Tour“, jie išvis liko be taip ilgai suplanuotų atostogų.

„Situacija tokia, kad jie turėjo išskristi pirmadienį 14 val. 05 minutės iš Vilniaus oro uosto, tačiau į telefoną gavo žinutę, kad jų skrydį perkėlė į kitą laiką – 18 val. 45 min.

Buvo suteikta informacija, kad lėktuvas, kuriuo turėjome skristi – sugedo. Reagavome normaliai, juk visko visiems būna ir lėktuvai irgi genda. Tai – natūralu“, – apie pačią pradžią, sužinojus, kad skrydis bus nukeltas, sakė Mantas.

Jo teigimu, vakare į oro uostą atvykę tėvai nė neįtarė, kad jų skrydis gali pasibaigti nė neprasidėjęs. Jie, kaip ir įprasta, pridavė bagažą, praėjo saugumo vartus. Tiesa, nuėję prie vartų vėl sužinojo, kad jų skrydis nukeliamas dar kartą, šįkart iki 00 val. 25 min.

„Pagaliau sulaukus nurodyto laiko personalas pradėjo laipinti žmones į lėktuvą. Bet situacija buvo tokia, kad kai mano tėvai priėjo prie personalo, jiems buvo liepta palaukti šone, jų nenorėjo įleisti. Kai visi buvo susodinti į orlaivį, mano tėvams buvo pasakyta: „Jūs – neskrendate“, – pats negalėdamas patikėti, kad taip gali nutikti, pasakojo Mantas.

Į lėktuvą – nebetilpo

Kaip paaiškėjo, Manto tėvai tiesiog nebuvo įleisti į lėktuvą, nes į jį nebetilpo.

„Nesuprantu, kodėl pagyvenę žmonės, oro uoste pralaukę beveik 12 valandų, tik tada yra informuojami apie tai, kad jie niekur neskrenda. Viskas buvo pasakyta paskutinę sekundę uždarant vartus“, – piktinosi vyras.

Manto tėvams buvo pasiūlyta kelionė kitai dienai, tačiau buvo siūloma skristi per Stambulą, o ten kito skrydžio laukti dar 10 valandų.

„Mano tėvai vyresni žmonės, jie negali apkeliauti pusės Europos, kai skrydis į Varną trunka vos 2 valandas“, – sakė Mantas. Beje, jo teigimu, į lėktuvą tąkart netilpo ne tik Manto tėvai, tačiau ir dar kažkur apie 11-16 žmonių.

„Juk tai pagyvenę žmonės, taip niekas nesielgia. Reikėjo viską pasakyti anksčiau, o dabar mano tėvai išvis liko be atostogų“, – sakė jis ir pyko ne tik ant „Tez tour“, tačiau ir ant „Small Planet“ įmonės, kuri ir turėjo užsakytu skrydžiu poilsiautojus nuskraidinti į Bulgariją.

Prireikė pakaitinio orlaivio

Lrytas.lt susisiekus su „Tez Tour“ atstovais buvo paaiškinta, kad keleivių aptarnavimo oro uoste procesus valdo bei atsakomybę prieš keleivius dėl skrydžio vykdymo prisiima aviakompanija.

Small Planet Airlines” atstovė Berta Jasiukėnaitė aiškino, kad skrydžių vėlavimas susidarė dėl ryte sugedusio partnerių lėktuvo „GetJet“, kuris ryte keleivius turėjo nuskraidinti į Antaliją ir užpildyti skrydžių grandinę į Varną.

Lėktuvui smarkiai pavėlavus, pakaitinis orlaivis buvo rastas būtent Varnoje, todėl keleiviams teko laukti, kol bus įvykdytas skrydis iš Varnos ir bus pasiruošta skrydžiui atgal.

„Su Varna nutiko taip, kad mums staiga pavyko pakaitinį orlaivį rasti būtent ten, tad tą galimybę mes išnaudojome. Tai mums iškart leido sutvarkyti vėluojančių skrydžių grandinę, tačiau skrydis iš Vilniaus į Varną buvo atidėtas dar keletui valandų.

Mes nusprendėme pirmiausia vykdyti skrydį iš Varnos į Vilnių, paimti ten atostogaujančius ir parskraidinti namo, o paskui paimti keleivius Vilniuje ir skristi į Varną, todėl skrydis ir buvo atidėtas antrą kartą“, – pasakojo B.Jasiukėnaitė.

Jos teigimu, keleiviai netilpo, nes pakaitinis lėktuvas buvo daug mažesnis nei buvo numatyta. Jis buvo 164 vietų, kai aviakompanijos lėktuvai paprastai yra 180 vietų.

„Tai reiškia, kad atsirado 16 žmonių, kurie netilpo“, – sakė atstovė ir pridūrė, kad buvo ieškoma savanorių, kurie sutiktų skristi kitu lėktuvu.

„Vilniuje mums rasti savanorių nepavyko, nes žmonės nenorėjo skristi per Stambulą. Susidarė nemaloni situacija“, – teigė ji.

Keleiviai, kurie neskris, kaip pasakojo, oro uoste yra atrenkami sistemos, pagal tam tikrus kriterijus.

„Tarkime, ar keleivis turi vaikų, ar jis yra pensinio amžiaus, ar turi sveikatos negalavimų. Šiuo atveju, tokie keleiviai turi pirmenybę įlipti į lėktuvą. Dalis iš 16 keleivių sutiko skristi per Stambulą, o 7 ar 8 žmonės nesutiko“, – sakė B.Jasiukėnaitė.

Atstovė taip pat sakė, kad žmonėms, kurie neskris, pranešti anksčiau apie tai negalėjo, nes iki paskutinės minutės buvo tikimasi, kad atsiras savanorių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.