Pamėgo išmanųjį būdą

Šalies daugiabučių gyventojai, kurių namus prižiūri „Mano būsto“ grupės įmonės, vis sparčiau būsto priežiūros reikalus sprendžia naudodami pernai pristatytus šiuolaikinius technologinius sprendimus.

 Lietuvoje sparčiai daugėja gyventojų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito per mobiliąją programėlę „eBūstas“.
 Lietuvoje sparčiai daugėja gyventojų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito per mobiliąją programėlę „eBūstas“.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 21, 2018, 10:36 AM

Per metus gerokai padaugėjo klientų, kurie naudojasi skaitmenine „eBūsto“ platforma ir visus su būsto priežiūra susijusius klausimus tvarko vieno mygtuko paspaudimu.

Praėjusių metų vasarą pradėjusi veikti „Mano būsto“ interneto platforma ir mobilioji programėlė „e-Būstas“ populiarėja tarp įmonės klientų.

Jau dabar ji turi beveik 80 tūkst. vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi programėlės teikiamomis galimybėmis.

Bendrauja realiu laiku

Sparčiai populiarėjanti skaitmeninė būsto priežiūros platforma rodo, kad daugiabučių gyventojai vis labiau gręžiasi į virtualias paslaugas.

Anksčiau visus namo priežiūros klausimus gyventojai spręsdavo skambindami į Klientų aptarnavimo centrą arba atvykę į įmonių biurus, o pastaruoju metu daugelį klausimų klientai išsprendžia per savitarnos platformą arba mobiliąją programėlę.

Taip žmonės ne tik sutaupo laiko, bet ir nepatiria papildomų finansinių išlaidų.

„Praėjusiais metais pradėtas kurti ir vasarą startavęs įrankis pateisino lūkesčius ir leido į pastatų administravimą pažvelgti kitaip.

Įdiegus šią programą mūsų klientai gali patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiųsdami jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiuoju laiku per „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus“, – sakė bendrovės „Mano būstas“ Skaitmeninių produktų departamento vadovas Andrius Žemaitis.

Vis dažniau atsiskaitinėja

„eBūsto“ klientai noriai naudojasi gedimų fiksavimo ir siuntimo funkcija. Pavyzdžiui, jei laiptinėje perdegė lemputė arba sugedo durų pritraukiklis, nebereikia skambinti namo administratoriui.

Užtenka gedimą užfiksuoti išmaniuoju įrenginiu ir vos vienu mygtuko paspaudimu per išmaniąją programėlę pranešti apie tai pastato valdytojui.

Toks pranešimas apdorojamas realiuoju laiku ir pradedamas nedelsiant vykdyti.

A.Žemaičio teigimu, nuo programėlės pristatymo gyventojai gedimus virtualiu būdu registravo jau daugiau nei 3500 kartų. Be to, nuolat daugėja klientų, kurie už būsto priežiūros paslaugas atsiskaito per „eBūstą“.

Tai patogiau, nei naudotis internetine bankininkyste ar su popierine sąskaita pėdinti į artimiausią įmokų surinkimo vietą.

Mat užtenka turėti telefone ar planšetiniame kompiuteryje internetą ir apmokėti sąskaitas galima būnant bet kuriame pasaulio krašte. Tai ypač patogu tiems, kurie gyvena ne Lietuvoje, tačiau nuomoja savo būstus kitiems.

„Pernai birželį per mobiliąją programėlę atsiskaitė 2546 klientai. Šiemet šis skaičius išaugo daugiau nei 5 kartus. Gegužę už suteiktas būsto priežiūros paslaugas per „eBūstą“ mokėjo jau daugiau nei 13 tūkst. klientų.

Toks augimas tik patvirtina, kad gyventojams reikia skaitmeninių paslaugų. Ir ne tik taksi iškvietimo ar maisto į namus užsakymo, bet ir su būsto priežiūra susijusių programėlių“, – teigė A.Žemaitis.

Reikia tinkamų sprendimų

A.Žemaitis neabejojo, kad „eBūstas“ atitinka vieną svarbiausių įmonės tikslų – būti žingsniu priekyje ir pateisina pastatų administravimo lyderio Lietuvoje vardą.

„Mano būstas“ yra vienintelis pastatų administratorius Lietuvoje, pasiūlęs tokį sprendimą daugiabučių gyventojams. Jis ne tik patenkina vis daugiau kliento poreikių, bet ir palengvina būsto priežiūrą, leidžia operatyviau spręsti problemas, sumažina techninio ir administracinio darbo krūvį.

„Norit išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje, reikia nuolat keistis, augti ir nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais.

Neabejoju, kad platforma ir mobilioji programėlė „eBūstas“ yra vienas žingsnių kuriant naują pastatų administravimo standartą“, – pridūrė A.Žemaitis.

„eBūsto“ programėle gali naudotis tie klientai, kurių daugiabučius namus prižiūri grupės „Mano būstas“ įmonės. Programėlė sukurta taip, kad ja būtų patogu naudotis tiek jaunosios kartos atstovams, tiek vyresnio amžiaus žmonėms. (LR)

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.