Futbolo čempionatas: žiūrovai perka naujus televizorius, darbe rungtynes stebi išmaniuosiuose

Pasak „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovės Linos Petraitienės, populiariausios grupės varžybos šiemet buvo labiau žiūrimos nei 2014-aisiais Brazilijoje vykusio čempionato metu. Tuomet grupėje vos dvejos rungtynės viršijo 6 proc. reitingą, šiemet tokių jau septynerios.

 Pasak A. Stasiulaičio, lietuviai rungtynes stebi ne tik televizorių ekranuose.<br> E. Genio/LRT.lt nuotr.
 Pasak A. Stasiulaičio, lietuviai rungtynes stebi ne tik televizorių ekranuose.<br> E. Genio/LRT.lt nuotr.
 Pasak A. Stasiulaičio, lietuviai rungtynes stebi ne tik televizorių ekranuose.<br> E. Genio/LRT.lt nuotr.
 Pasak A. Stasiulaičio, lietuviai rungtynes stebi ne tik televizorių ekranuose.<br> E. Genio/LRT.lt nuotr.
 Pasak A. Stasiulaičio, lietuviai rungtynes stebi ne tik televizorių ekranuose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Pasak A. Stasiulaičio, lietuviai rungtynes stebi ne tik televizorių ekranuose.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Vilija Andrulevičiūtė, LRT.lt

Jul 1, 2018, 8:31 PM

Pasak „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovės Linos Petraitienės, populiariausios grupės varžybos šiemet buvo labiau žiūrimos nei 2014-aisiais Brazilijoje vykusio čempionato metu. Tuomet grupėje vos dvejos rungtynės viršijo 6 proc. reitingą, šiemet tokių jau septynerios.

„Kantar TNS“ ekspertė prognozuoja, kad pasaulio futbolo čempionato reitingai pateks ir į metinį geriausių LRT laidų reitingą, taip pat užims aukštą vietą bendrame TV laidų tope.      

Rungtynes stebi naujuose televizoriuose

„Topo centro“ atstovas Ž. Kulvinskis pastebi, kad likus mėnesiui iki čempionato ir pirmosiomis jo dienomis žmonės pirko brangesnius ir didesnės įstrižainės televizorius.

„Galime teigti, kad pasaulio futbolo čempionatui sirgaliai rengiasi dar atsakingiau nei prieš metus vykusiam FIFA Konfederacijų taurės turnyrui. Šiais metais buvo nupirkta 20 proc. daugiau didesnių nei 1,40 metro (55 colių) įstrižainės formato televizorių nei tuo pačiu metu pernai. Dar sparčiau augo OLED televizorių pardavimai: palyginti su praėjusiais metais, per pastaruosius du mėnesius jų nupirkta dukart daugiau.

Tam yra kelios priežastys: šiuo metu rinkoje pažangiausia laikomos technologijos OLED modelius turi jau daugelis lietuvių pamėgtų televizorių prekės ženklų, o išaugusi pasiūla privertė gamintojus sumažinti šių televizorių kainą. Šiuo metu 1,40 metro įstrižainės OLED televizorių galima nusipirkti vos už 900 eurų, kai prieš metus pigiausias modelis kainavo 1500 eurų“, – kalba Ž. Kulvinskis.

Pasak pašnekovo, vidutinio dydžio formatų televizorių pardavimams nesikeičiant, 20 proc. augo ir mažiausių, iki 61 cm (24 coliai) įstrižainės televizorių paklausa.

„Kalbinti jų pirkėjai teigia, kad mažus televizorius perka ne namams, o sodyboms ar sodams, nes neįprastai šilti orai visus vilioja arčiau gamtos, o varžybas stebėti planšetėje ar telefone galima tik „iš bėdos“, – pažymi Ž. Kulvinskis.

„Telia Lietuva“ atstovas spaudai A. Stasiulaitis sako taip pat pastebintis, kad didieji sporto renginiai skatina įsigyti naujus televizorius.

„Pastebime, kad televizoriai iš tiesų tampa itin geidžiama preke būtent įvairių svarbių sporto įvykių metu, nesvarbu, ar tai būtų olimpiada, ar futbolo čempionatas. Ir tokia tendencija vyrauja jau ne vienerius metus.

Šiemet išaugusį susidomėjimą televizoriais pajutome dar prieš prasidedant Pasaulio futbolo čempionatui, gegužės pabaigoje. Dalis pirkėjų net laukia tokių įvykių, kad galėtų įsigyti jau anksčiau planuotą pirkinį geresne kaina. Nemažai pirkėjų  čempionatą susieja ir su galimybe atsinaujinti, pavyzdžiui, pasikeisti turimą televizorių į didesnio skersmens, geresnių parametrų“, – kalba A. Stasiulaitis.

Darbo metu gelbsti mobilieji įrenginiai

Pasak A. Stasiulaičio, lietuviai rungtynes stebi ne tik televizorių ekranuose.

„Matome, kad „Telia“ išmaniosios televizijos žiūrovai šiemet gana dažnai atsisuka peržiūrėti patikusių futbolo varžybų ar jų epizodų iš naujo. Be to, čempionato metu padidėjo ir mobiliųjų duomenų srautai. Kadangi dalis rungtynių vyksta darbo dienos metu, mobilusis telefonas ir jame esantis internetas padeda stebėti varžybų eigą, rezultatus“, – teigia pašnekovas.

Pasak „Telia“ vadovo Kęstučio Šliužo interneto duomenų sraute vyrauja video turinys

„Mūsų klientai aktyviai naudojasi galimybe žiūrėti futbolo rungtynes bet kur, tiesiog savo telefono ekrane, ir stengiasi nepraleisti nė vienų varžybų. Jau nuo birželio 14-osios, kuomet prasidėjo Pasaulio futbolo čempionatas, rungtynių metu vaizdo transliacijų srautas mūsų mobiliajame tinkle kasdien išauga kelis kartus“, – sako K. Šliužas.

Įprastai aktyviausiomis valandomis vaizdo transliacijų pikas per programėles „Telia“ mobiliajame tinkle siekia apie 2 gigabitus per sekundę (Gb/s), tačiau pastarąsias dvi savaites, vykstant Pasaulio futbolo čempionatui, rungtynių metu jis dažniausiai pakyla iki 4–5 Gb/s.

Kaip pažymi LRT Interneto pardavimų projektų vadovė Raminta Jurgaitytė, LRT.lt besilankančių mobiliųjų įrenginių naudotojų skaičius čempionato metu išaugo tris kartus, o portalo lankomumas, palyginti su 2014-aisiais Brazilijoje vykusiu čempionatu, išaugo daugiau nei 40 proc.

„Pasaulio futbolo čempionatas į LRT.lt pritraukė didžiulį lankytojų srautą. Palyginti su 2014-aisiais beveik tomis pačiomis dienomis vykusiomis rungtynėmis, lankytojų srautas išaugo net 41,47 proc., o naujų lankytojų sulaukėme net 29,02 proc. daugiau.

„Gemius Audience“ duomenims, futbolo rungtynės kasdien į LRT.lt internetinę televiziją pritraukia apie 40–50 tūkst. žiūrovų. Daugiausiai žiūrovų (56 954 tūkst.) buvo birželio 19 d., kai žaidė Rusija–Egiptas, Lenkija–Senegalas ir Kolumbija–Japonija. Iš šių komandų didžiausią susidomėjimą turėjo Rusijos–Egipto varžybos, kurios, „Google Analytics“ duomenimis, surinko 21 573 tūkst. peržiūrų tiesioginės transliacijos metu“, – kalba R. Jurgaitytė bei pažymi, kad gerokai didesnių srautų tikimasi finalinių varžybų metu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: impact Investments and nlocking Growth