Žvaigždžių užklasinė veikla: vieni reklamuoja tualetinį popierių, kiti kepa kebabus

Lietuvos ir užsienio žvaigždės uždirba ne tik iš dainavimo, aktorystės, renginių vedimo. Visi juk esame girdėję, tarkim, apie Natalijos Bunkės dirbtinių gėlių kompozicijas. 

Ne viena garsenybė prie įprastos veiklos turi ir papildomą verslą.<br> Lrytas.lt fotomontažas
Ne viena garsenybė prie įprastos veiklos turi ir papildomą verslą.<br> Lrytas.lt fotomontažas
M.Katleris prie savo restorano.<br>T.Bauro nuotr.
M.Katleris prie savo restorano.<br>T.Bauro nuotr.
M.Katlerio restoranas.<br>T.Bauro nuotr.
M.Katlerio restoranas.<br>T.Bauro nuotr.
N.Bunkė kuria dirbtinių gėlių kompozicijas.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
N.Bunkė kuria dirbtinių gėlių kompozicijas.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
N.Bunkė kuria dirbtinių gėlių kompozicijas.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
N.Bunkė kuria dirbtinių gėlių kompozicijas.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Kim Kardashian iškilmingai atidarė kelis tualetus Niujorke.<br> Various/Scanpix nuotr.
Kim Kardashian iškilmingai atidarė kelis tualetus Niujorke.<br> Various/Scanpix nuotr.
Aktorius G.Clooney.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Aktorius G.Clooney.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
O.Buzova.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
O.Buzova.<br> Sputnik/Scanpix nuotr.
Aktorius Danny DeVito.<br> AFP/Scanpix nuotr.
Aktorius Danny DeVito.<br> AFP/Scanpix nuotr.
Reperis Snoop Dogg.<br> AFP/Scanpix nuotr.
Reperis Snoop Dogg.<br> AFP/Scanpix nuotr.
 JAV prezidentas D.Trumpas.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 JAV prezidentas D.Trumpas.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

Lrytas.lt

2018-09-01 21:18

Amerikiečių reperis, prodiuseris ir aktorius Snoop Dogg skambiai pranešė, kad spalį pasirodys jo kulinarinė knyga „From Crook to Cook“. Jis – ne vienintelė garsenybė, kuri, be įprastos veiklos, turi papildomą verslą.

Snoop Dogg knyga – tai jo paties mėgstamų patiekalų ir gėrimų rinkinys: nuo paprasčiausios makaronų apkepėlės su sūriu iki aristokratiško omaro. Gėrimai taip pat nepamiršti. Skaitytojai sužinos, kaip tinkamai suplakti firminį reperio džino su sultimis kokteilį. Be to, ras patarimų iš pirmų lūpų, kuo tarp patiekalų užimti svečius, rašo bbc.com.

„Su savo mėgstamiausių receptų kolekcija kulinarinių knygų lygį pakelsiu į naują lygį“, – pasigyrė 46-erių artistas.

Snoop Dogg šiuose reikaluose turi patirties: jis drauge su Martha Stewart – amerikiečių namų ruošos tematikos laidų pradininke – yra vedęs televizijos šou „Potluck Dinner Party“.

Atrodytų, kulinarinė kryptis visiškai neturi nieko bendra su įvaizdžiu, o svarbiausia – su pagrindine Snoop Dogg veikla. Tačiau pakapsčius giliau tampa aišku, jog įžymybės mėgsta linksmintis užsiimdami kitą sykį gal net ir neįprastu verslu.

Kim Kardashian tualetai

Šiandien juokeliai apie Kim Kardashian karjerą ir išvietę atrodo nesuderinami, tačiau prieš aštuonerius metus, dar iki jai tampant stiliaus ikona, Kim suvienijo jėgas su tualetinio popieriaus „Charmin“ gamintoja korporacija „Procter&Gamble“. Kartu su tualetinio popieriaus gamintoja Kim Kardashian iškilmingai atidarė kelis tualetus Niujorke.

Savo oficialiame pranešime tąsyk moteris džiaugėsi galėdama palaikyti šį prekės ženklą, nes jis „dovanoja džiaugsmą, mat gali pasinaudoti tualetu greta Taimso aikštės“.

Skamba kiek keistai, tačiau kas išdrįs mesti akmenį į merginą, kuri nusprendė šiek tiek užsidirbti tokiu reikalu kaip asmens higiena.

Danny DeVito limončelas

Manėte, Kim Kardashian – savireklamos meistrė? Komedijų žvaigždė Danny DeVito šia prasme neatsilieka.

2006 m. Danny DeVito buvo televizijos šou „View“ svečias. Tačiau aktorius ekrane pasirodė įšilęs.

Kaip paaiškino pats aktorius, jis kartu su kolega George'u Clooney ragavo citrinų likerį limončelą – beje, septynis kartus. Neprastas būdas pareklamuoti savo vardo gėrimą.

G.Clooney tekila

Kad jau paminėjome šį aktorių, tai pasakysime, kad visai neseniai jis pateko į geriausiai uždirbančių aktorių sąrašą. Tačiau tuo G.Clooney gali didžiuotis ne dėl savo honorarų už aktoriaus darbą. Juolab kad jis nuo 2016 m. nesifilmavo nė viename Holivudo filme.

O į „Forbes“ sudaromą geriausiai uždirbančių aktorių sąrašą G.Clooney pakliuvo dėl „Casamigos“ tekilos. Aktorius buvo šio prekės ženklo bendrasavininkis. 2017 m. birželį G.Clooney savo dalį pardavė alkoholinių britų gėrimų gamintojui „Diageo“.

„Forbes“ duomenimis, G.Clooney nuo 2017 m. birželio iki šių metų birželio uždirbo 239 mln. JAV dolerių. Ši suma didesnė, nei aktoriui pavyko sukaupti per visą 35 metų karjerą kine ir televizijoje.

Trumpo didkepsnis

Kai paminima Donaldo Trumpo pavardė, dažniausiai ji susiejama su JAV prezidento pareigomis. Arba prisimenama, kad šis vyras kadaise buvo realybės šou „Apprentice“ vedėjas.

Tačiau dar yra didkepsnis tokiu pat pavadinimu. Prekės ženklas „Trump Steaks“ rinkoje atsirado 2007 metais. Tuomet D.Trumpas pats asmeniškai pasirodė reklaminiame televizijos kanale QVC, kur publiką supažindino su naujove. Deja, tai nesuveikė – jo „geriausią pasaulyje didkepsnį“ nustota gaminti praėjus vos dviem mėnesiams po to, kai jis atsirado prekyboje. Negelbėjo ir aktyvi reklama realybės šou „Apprentice“, kurio dalyviai turėjo reklamuoti šį kepsnį.

Manto Katlerio kebabai

Vasarai įsibėgėjus komikas ir renginių vedėjas M.Katleris atidarė kebabų restoraną. Restorane lankytojams skirta 76 sėdimų vietų erdvė, nė iš tolo neprimenanti standartinio kebabų kioskelio. Veikiau panaši į stilingą miesto kavinę.

„Tai nebus įpareigojanti vieta su baltomis staltiesėmis ir servetėlėmis. Pasiūlysime patiekalų iš geros mėsos. Patys kepsime net kebabų blynus. Galvojame patys konservuoti daržoves. Tiesa, pasiūlysime ir kebabų su žuvimi. Bus ir su starkiu, ir su lašiša, ir su skumbre. Meniu bus kintantis“, – prieš restorano atidarymą kalbėjo M.Katleris.

Natalijos Bunkės gėlės

Nuo scenos nulipusi dainininkė N.Bunkė gamina dirbtinių gėlių kompozicijas.

Kaip yra rašęs „Lietuvos rytas“, gėlių verslas atsirado todėl, kad pačiai atlikėjai jų reikėjo. Žinoma moteris tuo metu kūrė savo namų ir bičiulių būstų interjerą, jai teko pasukti galvą, kuo užpildyti tamsesnius kambarius, kuriuose nėra sąlygų augalams vešėti. N.Bunkė ieškojo dirbtinių gėlių kompozicijų, tačiau to, ką ji įsivaizdavo, nerado. Todėl pasišovė pati padaryti dirbtinių gėlių, pirmiausia įvairiaspalvių orchidėjų, puokštes.

Olgos Buzovos kriptovaliuta

Rusijoje populiaraus realybės šou „Dom-2“ vedėja, dainininkė ir verslininkė Olga Buzova šių metų balandį pristatė savo skaitmeninę valiutą „buzkoin“.

Įdomu tai, kad apie jos paleidimą O.Buzova pranešė jau krentant kriptovaliutų populiarumui.

O.Buzova žadėjo sukurti daugiafunkcinę IT platformą, kurioje būtų galima pirkti ir keisti skaitmenines valiutas socialiniuose tinkluose. Vis dėlto visi O.Buzovos pasiūlymai egzistuoja tik popieriuje, o investiciniai raundai į „buzkoin“ vis žlunga.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.