„Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas ir Krovinių vežimo direkcijos direktorius Egidijus Lazauskas teigia, jog „Amber Train“ maršrutą toliau planuojama vystyti ir plėsti jo geografiją. Dėl bendradarbiavimo šiuo metu deramasi su partneriais Lenkijoje ir Suomijoje.
„Sėkmingai startavęs „Amber Train“ maršrutas, kuriuo greičiau nei per 24 valandas galima pervežti prekes iš Vakarų Europos į Baltijos šalis, tampa reguliarus. Bendradarbiaudami su logistikos bendrovėmis matome, jog yra poreikis toliau vystyti maršrutą ir plėsti jo geografiją, todėl šiuo metu deramės dėl maršruto plėtros“, – sakė E. Lazauskas.
Pasak jo, ieškoma pažangių ir aplinką tausojančių sprendimų, todėl jau kitų metų antrąjį ketvirtį „Amber Train“ maršrutu numatoma pasiūlyti puspriekabių vežimo paslaugą tam skirtais specializuotais vagonais.
„Amber Train“ yra bendras Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkelių bendrovių projektas. Intermodaliniu traukiniu kroviniai bus vežami 650 kilometrų ilgio maršrutu Šeštokai-Ryga-Talinas. Maršrutą valdo „Lietuvos geležinkeliai“, Latvijos „LDZ Logistika“ ir Estijos „EVR Cargo“.