Žmonės pasakoja, kad „Wizzair“ lėktuvas, turėjęs leistis Londono Lutono oro uoste, kelionė baigė Vokietijoje.
Leidosi avariniu būdu
Keleiviai teigia, jog įgula per mikrofonus pranešė, kad po keliolikos minučių numatomas avarinis lėktuvo nusileidimas, o orlaiviui nutūpus prie jo privažiavo ugniagesių bei medikų brigados.
Iš socialiniuose tinkluose paviešintų nuotraukų matyti, kad ugniagesiai vaikščiojo ir lėktuvo salone.
Fotografas Rokas Darulis apie šį incidentą rašė socialiniame tinkle „Instagram“: „Panašu, kad kažkuri lėktuvo dalis sulūžo, todėl lėktuvas nusileido avariniu būdu. Girdėjau garsų ūžimą, tada jis nutilo ir lėktuvas pradėjo greitai leistis. Jaučiuosi kaip iš naujo gimęs.“
Fotografas taip pat rašė, kad lėktuvo įgula pradėjo greitai bėgioti, anot vyro, „atrodė nervinga“. „Jie mūsų paprašė prisisegti, nes galime patirti turbulenciją. Bet iš įgulos veidų buvo gana aišku, kad jie meluoja“, – rašė jis. Jo teigimu, po kelių minučių lėktuvo pilotas keleiviams pranešė, kad lėktuvas po keliolikos minučių leisis Berlyne.
R.Darulis rašė, kad po nusileidimo prie lėktuvo privažiavo daug specialiųjų tarnybų automobilių. Keleivio teigimu, įgula kartojo, kad viskas gerai, o lėktuvo gedimas tik smulkus. Po nusileidimo visi keleiviai buvo išlaipinti Berlyno oro uoste, apie kitą skrydį ar kompensuojamą nakvynę viešbutyje niekas nekalbėjo.
Iš lėktuvo išprašyti keleiviai liko Berlyno oro uoste, nes lėktuvas nebegali skristi. Tokios žinios – iš socialinių tinklų vartotojų lūpų.
Apie gedimą pranešė dar prieš skrydį
Lėktuvu skridusi lietuvė Karolina lrytas.lt pasakojo, kad dar Vilniuje, vos tik įlipus į lėktuvą, buvo pranešta, kad jame buvo pastebėta tam tikrų techninių gedimų, tačiau keleiviai gali būti ramūs, nes jie buvo nedelsiant sutvarkyti.
„Tačiau lėktuvo priekyje po kurio laiko pradėjo jaustis svylančio plastiko kvapas, visos stiuardesės pradėjo lakstyti po saloną.
Praėjus pusantros valandos nuo skrydžio pradžios lėktuvas staigiai pradėjo leistis.
Buvo labai baisu, maniau, kad jau viskas, tai paskutinės mano gyvenimo minutės“, – nakties košmarą prisiminė ji.
Moteris pasakojo, kad vos tik nusileidus Berlyne prie lėktuvo puolė būrys gaisrininkų, jie veržėsi ir į lėktuvo saloną.
„Pilotas pranešė, kad sugedo kažkokia detalė, nieko blogo nenutiko, bet visi būsime išlaipinti.
Blogiausia, kad skrydžių bendrovė mus tiesiog paliko Berlyno oro uoste be jokių žinių ir informacijos.
Mumis pasirūpino tik patys oro uosto darbuotojai, patarę išsinuomoti viešbutį ir laukti ryto. Apie pusę pirmos nakties gavome iš „Wizzair“ žinutes, kad skrydis bus nukeltas į kitą dieną“, – pasakojo Karolina.
Anot jos, bendrovė meluoja teigdama, kad keleiviams buvo suteikti maisto kuponai ir apgyvendinimo paslaugos, nes nieko panašaus iš tiesų nebuvo, visi žmonės turėjo savimi pasirūpinti patys.
Tai paliudijo ir kita lėktuvu sridusi moteris, kuri keliavo su dviem mažamečiais vaikais. Jos teigimu, oro uosto darbuotojai lietuviams galėjo pasiūlyti tik išlankstomas lovas, o pati skrydžių bendrovė keleiviais nepasirūpino išvis.
Paaiškino situaciją
Su redakcija susisiekę „Wizzair“ atstovai paaiškino, kad orlaivis, spalio 29 dieną skridęs iš Vilniaus į Londono Lutono oro uostą (skrydžio nr. W6 8005), nusileido Berlyno Tegelio oro uoste dėl nenumatytų techninių nesklandumų, atsiradusių skrydžio metu.
„Atlikta privaloma orlaivio techninė apžiūra. Kad sumažintų vėlavimą, bendrovė nusprendė vykdyti skrydį iš Berlyno į Londono Lutono oro uostą kitu orlaiviu spalio 30 dieną.
Visiems skrydžio keleiviams buvo suteikti maisto kuponai ir apgyvendinimas viešbutyje, kaip numato ES bei „Wizzair“ reglamentai“, – komentavo bendrovės atstovai.
„Bendrovė nuoširdžiai atsiprašo visų nepatogumų patyrusių keleivių, tačiau kartu norime priminti, kad keleivių, įgulos ir orlaivių saugumas visada išlieka mūsų prioritetas“, – buvo rašoma įmonės atsiųstame atsakyme.