Susikalbėsite lietuviškai – „Revolut“ mūsų kalbos išmokė ne tik aptarnavimo specialistus

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuoliui „Revolut“ besiruošiant pradėti teikti bankines paslaugas, nuo šiol kompanijos klientų aptarnavimo specialistai su vietos vartotojais bendrauja ir lietuvių kalba. Iki šiol klientų aptarnavimas buvo vykdomas tik anglų ir lenkų kalbomis.

Vien Vilniuje „Revolut“ naudojasi daugiau kaip 20 proc. vyresnių nei 18 m. gyventojų.<br>„Revolut“ nuotr.
Vien Vilniuje „Revolut“ naudojasi daugiau kaip 20 proc. vyresnių nei 18 m. gyventojų.<br>„Revolut“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-06-19 09:05

„Lietuvoje jau perkopėme 200 tūkst. klientų ribą, vien Vilniuje „Revolut“ naudojasi daugiau kaip 20 proc. vyresnių nei 18 m. gyventojų. Iš nišinei auditorijai žinomo startuolio tampame plačiai atpažįstamu finansinių paslaugų teikėju, ir todėl buvo akivaizdu, kad jau turime imtis žingsnių, kurie produktą paverstų patogesniu Lietuvos klientams“, – teigė Tadas Paukštė, „Revolut Bank“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas.

„Revolut“ programėlė lietuvių kalba veikia jau daugiau kaip metus, o nuo šiol lietuviškai bus galima kreiptis ir pagalbos. Pirmosiomis paslaugos teikimo savaitėmis pagalba lietuvių kalba bus teikiama darbo dienomis, 10-18 valandomis, tačiau ilgainiui konsultantai lietuvių kalba dirbs kasdien, 24 valandas per parą. Klientai anglų kalba tebebus aptarnaujami bet kuriuo paros metu.

Lietuviškai su klientais bendraus ne tik Vilniuje dirbantys klientų aptarnavimo specialistai, bet ir „Revolut“ sukurtas robotas, vardu Rita (Revolut’s Intelligent Troubleshooting Assistant). Dirbtinio intelekto ir automatinio mokymosi algoritmų pagalba veikianti Rita jau šiandien padeda išspręsti apie 30 proc. klientų užklausų visame pasaulyje. „Fintech startuoliai rinkoje vis aktyviau diktuoja svarbią tendenciją: jei anksčiau kompiuterių kalbos – programavimo – mokėmės mes patys, dabar atėjo laikai, kai kompiuterius ir robotus mokome kalbėti lietuviškai“, – kalbėjo T. Paukštė.

„Rita gali atpažinti dažniausiai pasikartojančius klausimus apie naudojimąsi programėle ir atsiskaitymus bei pateikti iš anksto suprogramuotus atsakymus. Jeigu robotas klausimo neatpažįsta arba kliento problema yra sudėtingesnė, Rita klientą sujungia su klientų aptarnavimo specialistu, kuris pasirūpina tolimesne pagalba klientui. Tokio proceso metu Rita nuolat mokosi ir atpažįsta vis daugiau klausimų“, – proceso automatizavimą aiškino T.Paukštė.

Lietuvoje įsteigtoje dukterinėje įmonėje „Revolut Bank“ Vilniuje dirba 41 žmogus, o iki metų pabaigos komandą planuojama bent padvigubinti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.