Birželį sparčiausiai augo vandens, nealkoholinio alaus, ledų ir priemonių nuo uodų paklausa

Vieną karščiausių Lietuvos hidrometeorologijos stebėjimų istorijoje birželį šalies gyventojai leido mėgaudamiesi vandeniu, nealkoholiniu alumi, ledais ir draugų kompanija gamtoje, o saulės spinduliai birželį kėlė kur kas mažiau rūpesčių nei uodai, rodo didžiausios Baltijos šalyse elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ surinkti pardavimų duomenys.

 Gazuotų ir negazuotų gėrimų – pirmiausia mineralinio vandens – pardavimai birželį, lyginant su gegužę „Barboroje“ išaugo dvigubai.<br> Bendrovės nuotr.
 Gazuotų ir negazuotų gėrimų – pirmiausia mineralinio vandens – pardavimai birželį, lyginant su gegužę „Barboroje“ išaugo dvigubai.<br> Bendrovės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jun 27, 2019, 9:48 AM

Gazuotų ir negazuotų gėrimų – pirmiausia mineralinio vandens – pardavimai birželį, lyginant su gegužę „Barboroje“ išaugo dvigubai. Atsigaivinti karštyje Lietuvos gyventojai pirmiausia rinkosi lietuviškus „Neptūno“ ir „Vytauto“ mineralinius vandenis, iš užsienio gamintojų – Sakartvelo „Borjomi“.

80 proc. birželį išaugo nealkoholinio alaus pardavimai, trečdaliu - giros ir giros gėrimų.

„Nealkoholinio alaus populiarumas pastaraisiais metais auga nuolatos, tačiau karšti orai beveik padvigubino jo pardavimus. Tuo tarpu vyno ir putojančio vyno pardavimai mažėja“, - tendencijas komentuoja „Barboros“ komercijos vadovas Andrius Jurgelevičius.

Nieko nuostabaus, kad oro temperatūrai nuolat laikantis aukščiau 25 laipsnių, sparčiai augo ledų pardavimai. Lyginant su gegužės mėnesio pirmosiomis savaitėmis, birželį „Barboros“ pirkėjai jų įsigijo 65 proc. daugiau.

Populiariausias ledų prekinis ženklas – „Baltoji varnelė“.

Birželį ženkliai išaugo ir produktų, kuriais įprasta mėgautis su draugais ar artimaisiais gamtoje, pardavimai. Šašlykų ir fasuotų užkandžių rinkinių „Barboroje“ birželį nupirkta 40 proc. daugiau, duonos traškučių – 70 proc., o vytintų užkandžių dešrelių kabanosių net dvigubai daugiau nei gegužę.

„Pažvelgus į pirkinių krepšelius ir populiariausius produktus galima numanyti, kad daugelis draugų susibūrimų birželį buvo spontaniški. Labiausiai augo prekių, kurias patogų susidėti, atsivežti ir be ilgo pasiruošimo suvalgyti, pardavimai“, - pastebi A. Jurgelevičius.

„Barboros“ komercijos direktorius atkreipė dėmesį ir į dar vieną birželio tendenciją – karšti saulės spinduliai žmones gąsdino kur kas mažiau nei uodai

„Saulės apsaugos priemonių pardavimai, lyginant su gegužę birželį auga apie 80 proc., o štai apsauginių priemonių nuo vabzdžių įkandimo pardavimai šį mėnesį išaugo 10 kartų. Priemonės nuo saulės dažniausiai perkamos vaikams, o štai apsaugos nuo uodų, matyt, reikia kiekvienam“, - sako A. Jurgelevičius. 

„Barboros“ komercijos direktorius pastebi, kad vasara įtakoja ne tik pirkėjų krepšelių turinį, bet ir pristatymo vietas.

„Apsipirkimo internetu pikai išlieka tie patys – prasidedant savaitgaliui arba iš karto jam pasibaigus, bet štai adresatai keičiasi – kur kas dažniau „Barboros“ kurjeriams tenka prekes gabenti į kaimiškas vietoves aplink didžiuosius miestus, kur mūsų pirkėjai ilsis sodybose, taip pat ženkliai auga pardavimai pajūryje, kur „Barbora“ šiemet pirkinius pristato ne tik Palangoje ar Šventojoje, bet ir visoje Kuršių Nerijoje“, - su karščiais pasikeitusius apsipirkimo įpročius komentuoja „Barboros“ komercijos direktorius A. Jurgelevičius.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.