„Ryanair“ pervadina tragedijos paženklintus „Boeing 737 MAX“, kad keleiviai mažiau jų bijotų

Tiek koncernas „Boeing“, tiek oro bendrovės, turinčios savo oro laivyne tragedija paženklinto „737 MAX“ modelio lėktuvų, susiduria su vis didesnėmis problemomis dėl šių lėktuvų, rašo gazeta.pl. 

 Užfiksuota, kad „Ryanair“ orlaiviams keičiamas pavadinimai. <br> „Twitter“ nuotr. 
 Užfiksuota, kad „Ryanair“ orlaiviams keičiamas pavadinimai. <br> „Twitter“ nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-07-16 15:50, atnaujinta 2019-07-16 15:52

Aviakompanija „Ryanair“ nusprendė apeiti kilusį sąmyšį dėl „maksų“. Kaip skelbia amerikiečių fotografas Chrisas Edwardsas, Airijos žemų sąnaudų oro bendrovė nutarė duoti jiems kitą „vardą“. Kad airių žemų sąnaudų bendrovė keičia skandalingojo orlaivio pavadinimą, rašo ir aviacijos naujienų portalas aerotime.aero.

Fotografuodamas netoli „Boeing“ fabriko Rentone stovinčius lėktuvus fotografas pastebėjo, kad ant „Ryanair“ spalvomis nudažytų orlaivių „737 MAX“ puikuojasi užrašas „737-8200“.

Tačiau pakanka mėgėjo žvilgsnio (jau nekalbant apie specialistus), kad pastebėtum, jog tai ne koks nors naujas boingo modelis, o liūdnai pagarsėjęs „737 MAX“. Fotografas paviešino nuotraukas socialiniame tinkle „Twitter“.

Boeing 737 MAX“ – smūgis oro bendrovei „Ryanair“

Airijos vežėjas, matyt, ruošiasi tam laikui, kai „737 MAX“ sugrįš į žydrąją padangę. „Ryanair“ užsakė daugiau kaip 200 šių mašinų iš koncerno „Boeing“.

Patogesni ir daugiau vietų turintys lėktuvai turėjo pamažu pakeisti atitarnavusius orlaivius „737-800“, kuriuos prieš 19 metų oro bendrovė įsigijo savo laivynui.

Dėl dviejų katastrofų, kurias per trumpą laiką patyrė lėktuvai „Boeing 737 MAX“, šie orlaiviai buvo nutupdyti ant žemės, o Europos Sąjungos oro erdvė jiems buvo uždaryta.

„Boeing“ problemos didėja

2018 m. spalio mėnesį ir 2019 m. kovo mėnesį aviakompanijų „Lion Air“ ir „Ethiopian Airlines“ lėktuvai „737 MAX“ netrukus po pakilimo sudužo, žuvo 346 žmonės, įskaitant įgulą.

Po antrosios katastrofos paaiškėjo, kad orlaiviai turi konstrukcinių trūkumų ir problemų, susijusių su programine įranga, taip pat nustatyti trūkumai mokant šių orlaivių lakūnus. Toliau dirbama, kad būtų pašalinti visi trūkumai ir šie laineriai galėtų saugiai skraidyti. JAV oro transporto įmonė „United Airlines“ jau paskelbė, kad pratęsė savo laivyne turimų lėktuvų „737 MAX“ laikymą ant žemės iki 2019 m. lapkričio 3 dienos.

Deja, kompanijos „Boeing“ problemos tuo nesibaigia. Birželį 400 pilotų pateikė kolektyvinį ieškinį teismui, kaltindami amerikiečių kompaniją, kad ši slepia „737 MAX“ modelio orlaivių konstrukcinius defektus, paminėdami, be kita ko, jutiklių, kuriuos naudoja vadinamoji MCAS sistema, problemas.

Pilotai tikisi, kad „Boeing“ ir kiti orlaivių gamintojai nustos pelnytis, stumdami į pavojų įgulos ir keleivių gyvybes. Koncernas iki šiol nepateikė jokių komentarų dėl ieškinyje iškeltų kaltinimų.

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.