Keli šimtai keliautojų įstrigo Egipte – iki šiol nežino, kada grįš į Lietuvą

Svajonių atostogos virto košmaru – tokią istoriją papasakojo su portalu lrytas.lt susiekusi Eglė. Moteris guodėsi, jog jos tėvai, prieš savaitę išvykę į Egipto kurortą Šarm aš Šeichą negali grįžti namo – iki pat šiol jie įstrigę Egipte.

Lietuviai į Egiptą išskrido, tačiau sugrįžti negali.<br>V.Ščiavinsko / asociatyvi nuotr.
Lietuviai į Egiptą išskrido, tačiau sugrįžti negali.<br>V.Ščiavinsko / asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-12-07 12:30, atnaujinta 2019-12-07 15:38

Susimokėję už nakvynę prabangiame viešbutyje, kelione, kaip teigė moteris, jie džiaugėsi iki vakar, kuomet nuo 8 val. ryto praleidę oro uoste, taip ir neišskrido į Lietuvą. Vakar maždaug 19 val. su Egle susisiekę tėvai piktinosi, jog vis atidedamas jų skrydis, galiausiai jis buvo apskritai atšauktas.

Susisiekus su vienu kelionių organizatorių „Novaturu“, moteriai buvo paaiškinta, kad skrydis neįvyks, tačiau nei informacijos dėl tikslaus kito skrydžio laiko, nei kas apskritai nutiko, ji teigia negavusi, esą kelionių organizatoriaus atstovai tokios informacijos suteikti negali.

Keleiviams, kurių maždaug 200, buvo pasiūlyta laukti. Eglės tėvai skundėsi ir tuo, jog buvo apnakvindinti nakvynės namuose.

Keliautojai nepatenkinti ir tuo, jog „Novaturo“ atstovas su jais iki šiol nesusisiekė, jokių pranešimų apie vėluojantį, o vėliau atšauktą skrydį jie teigia negavę.

Šiandien oro uoste turėję atsidurti 8 val. ryte, keli šimtai lietuvių vis dar nežino, ar skrydis apskritai įvyks: piktinasi palikti likimo valiai.

Oro linijų bendrovė „Getjet airlines“ patvirtino, jog vakar vakare lėktuvas iš Šarm El Šeicho į Vilnių neišskrido dėl techninio gedimo.

„Gavę informaciją, kad skrydis bus atidėtas, informavome keleivius apie situaciją ir pasirūpinome viešbučiu, kuriame keleiviai pernakvojo ir laukia naujo skrydžio. Jau suplanuotas pakaitinis lėktuvas, kuris šiandien parskraidins keleivius į Vilnių. Naujas planuojamas skrydžio laikas yra 24:00 val. Lietuvos laiku“, – komentavo „Getjet airlines“ atstovė Silvija Jakienė.

„Labai atsiprašome keleivių už nepatogumus. Suprantame, kad po atostogų norisi kuo greičiau ir sklandžiau grįžti namo. Į žmonių skundus sureagavome nedelsdami, išsiuntėme savo atstovą į viešbutį. Situaciją sprendžiame, kad žmonės patirtų kuo mažiau nesklandumų“, – portalui Lrytas.lt atsiųstame komentare teigė „Novaturo“ komunikacijos projektų vadovė Dovilė Zapkutė. 

Kelionę organizavo „Novaturas“ bei „Tez Tour“.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.