Jau daugiau nei 10 metų kurdama higienos prekes Vilmantė iki šiol negali patikėti, koks silpnas lytinis švietimas Lietuvos mokyklose ir kad paauglės šiais laikais labiau pasitiki prekės ženklu nei – mama.
„Per socialinius tinklus mes nuolat gauname klausimą: „Susirgau, kaip tai pasakyti mamai?“, o istorijos, kad pirmųjų menstruacijų išsigandusios paauglės pagalvoja, kad tai – mirtinos ligos simptomas, tikrai ne iš pasakų“, - pasakoja Vilmantė.
Taip gimė edukacinė iniciatyva #PrisijaukinkMenstruacijas, kuri startuoja su interaktyvia interneto svetaine. Viena jos dalis – glaustai pateikiama patikima informacija apie brendimą, kūno pokyčius, meilės hormonus, alkoholio, tabako, narkotikų ir ankstyvo sekso keliamas grėsmes. „Mes jokiu būdu nepamokslaujame – mes padedame mergaitėms augti ir bręsti be baimės“, - pabrėžia iniciatyvos kūrėja.
Kita svetainės dalis yra interaktyvi – ji, kaip ir projekto socialinės paskyros, yra skirta paauglėms ir jų tėvams konsultuoti. Uždavę savo klausimus, jie sulauks kompetentingų specialistų – ginekologų, dietologų, psichologų ir kitų – konsultacijų.
„Mes savo šeimos verslo socialinę atsakomybę suprantame kaip misiją padėti tiems, kurie yra arčiausiai“, - kalba iniciatyvos kūrėjai.
Specialiai projektui auginti šeima įkūrė VšĮ „Rūpestinga karta“.