„Volfas Engelman“ džiaugiasi išaugusiais pardavimais: augo tiek Lietuvoje, tiek užsienyje

Nepaisant griežtų alkoholio reklamos ribojimų, 2019-aisiais „Volfas Engelman“ produkcijos pardavimai buvo 12,8 proc. didesni nei 2018-aisiais. Pajamas bendrovė padidino 14,5 proc. Rezultatai augo visose gėrimų kategorijose Lietuvoje, o taip pat trečdaliu (30 proc.) praėjusiais metais didėjo eksportas, daugiausia į Rusijos ir Pietų Korėjos rinkas.

„Volfas Engelman Studijos“ nuotr.
„Volfas Engelman Studijos“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 3, 2020, 5:30 PM

„Mūsų duomenimis, Rusijoje esame pirmame alaus trejetuke tarp importuojamų alaus prekės ženklų. Produkcijos eksporto į Rusiją augimas – nuoseklaus darbo rezultatas. Pradėjome prieš septynerius metus ir šiandien turime keturis partnerius, dirbame tiek su didžiaisiais tinklais, tiek su tradicine prekyba. Viena iš priežasčių, kodėl mūsų produkcija populiari Rusijoje – tai, kad šios šalies pirkėjai „Volfas Engelman“ laiko premium vokišku prekės ženklu“, – teigia Marius Horbačauskas, AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

M. Horbačauskas taip pat atkreipia dėmesį į tai, jog ilgėja šalių, į kurias eksportuojami bendrovės gaminiai, sąrašas. Su nealkoholiniu alumi pernai pirmąkart įžengta į Japonijos rinką. Šiemet planuojama šią eksporto kryptį plėsti.

„Visas projektas iki pirmojo užsakymo truko apie pusantrų metų. Japonai yra ypač reiklūs kokybei – turėjome detaliai išaiškinti jiems visą alaus gamybos technologiją, ingredientus, pristatyti saugumo ir kokybės kontrolės sistemas“, – teigia M. Horbačauskas.

Įmonė 2019 m. pirmą kartą peržengė 100 mln. litrų gamybos ribą – iš viso pagaminta 107,6 mln. litrų visų kategorijų gėrimų.

„Nielsen“ duomenimis, „Volfas Engelman“ alus 2019-aisiais pasiekė 24 proc. rinkos dalį. 2018 m. šis rodiklis buvo 22,8 proc.

„Prie gerų rezultatų labiausiai prisideda stabilus mūsų vartotojo profilis ir kryptinga veikla įtvirtinant premium klasės produktus. Taip pat praėjusiais metais pasiteisino naujų produktų kategorijų įvedimas“, – komentuoja M. Horbačauskas.

„Volfas Engelman“ praėjusiais metais atėjo į mineralinio vandens sektorių ir investavo apie 5 mln. eurų į gręžinį bei gamyklą Druskininkų rajone bei vartotojams pasiūlė natūraliai jodu turtingą vandenį „UNIQA“.

„Pirmosios reakcijos rinkai pristačius šį produktą leidžia šiemet tikėtis ypač gerų rezultatų mineralinio vandens kategorijoje. Tačiau nuosekliai augti planuojame ir visuose alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų segmentuose“, – sako bendrovės vadovas.

Bendrovė „Volfas Engelman“ priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei. Šiuo metu „Olvi“ yra trečia pagal dydį alaus, sidro ir nealkoholinių gėrimų gamintoja Suomijoje, kurią 1878 m. įkūrė aludaris Williams Gideonas Åbergas ir jo žmona Onni.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.