Karantino metu pasikeitė „Omniva LT“ siuntų pristatymo tvarka

Šalyje įsigaliojus karantinui, didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ primena apie laikinai pasikeitusias kurjerių paslaugas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

 „Omniva LT“ primena apie laikinai pasikeitusias kurjerių paslaugas.<br> Pranešimo autorių nuotr.
 „Omniva LT“ primena apie laikinai pasikeitusias kurjerių paslaugas.<br> Pranešimo autorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 20, 2020, 2:17 PM, atnaujinta Mar 20, 2020, 2:17 PM

„Nuo kovo 16 d. visas privačių klientų siuntas, kurios turėjo būti pristatomos konkrečiu adresu, nukreipiame į artimiausią nurodytam adresui laisvą mūsų paštomatą.

Apgailestaujame, jei dėl kurjerinių paslaugų pokyčių klientai patirs laikinų nesklandumų, tačiau šioje situacijoje svarbiausia užtikrinti žmonių sveikatą ir saugų užsakytų prekių pristatymą. Siekiame, kad visi siuntiniai pasiektų gavėjus laiku.

Tarptautinių siuntų pristatymas į Lietuvą ir už Lietuvos ribų vykdomas įprastai, tačiau galimi siuntų vėlavimai dėl susidariusių eilių pasienyje ir sustiprintos kontrolės. Paštomatų priežiūrai ir toliau skiriamas ypatingas dėmesys: jie periodiškai dezinfekuojami, o kurjeriai pristatantys į paštomatus siuntas mūvi vienkartines pirštines“, – sako „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis.

Patarimai naudojantis paštomatais karantino metu

Bendrovė šiuo laikotarpiu itin prašo žmonių, gavus žinutę dėl siuntos atsiėmimo paštomate, kaip įmanoma greičiau ją atsiimti, suteikiant galimybę kitiems piliečiams gauti siuntas į jiems artimiausią paštomatą.

Susiklosčius situacijai, kai siuntos gavėjas yra saviizoliacijoje ar yra padidintos rizikos grupėje, raginama kaimynų ar artimųjų paprašyti atsiimti siuntą iš paštomato. Naujausios taisyklės ir rekomendacijos naudojantis paštomatais:

Visos privačių gavėjų siuntos su kurjeriniu pristatymu nurodytu adresu iš el. parduotuvių automatiškai, be išankstinio perspėjimo, peradresuojamos į artimiausius laisvus paštomatus.

Karantino metu vartotojai turi rinktis tik siuntų pristatymą per paštomatus. Jei tokio pasirinkimo el. parduotuvėje nėra, siuntos į artimiausią laisvą paštomatą bus nukreiptos automatiškai.

Vengiant kontakto su liečiamu mokėjimo terminalu paštomate, už siuntas rekomenduojama atsiskaityti iš anksto susimokant el. parduotuvėje pirkimo metu.

Siuntų išsiuntimą rekomenduojama formuoti Omniva savitarnoje www.omniva.lt, o ne prie paštomato.

Nepaisant reguliarios dezinfekcijos, naudojantis paštomatu patariama mūvėti pirštines.

Dėl padidinto skambučių kiekio į el. laiškus atsakoma per 2 darbo dienas.

Šiuo metu „Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje ir per parą gali pristatyti 34 tūkst. siuntų visoje šalyje.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.