Informuoja, kaip galima susitvarkyti reikalus Registrų centre

Karantino laikotarpiu dalis žmonių atsiradusį laisvesnį laiką skiria įvairiems reikalams susitvarkyti: vieni galbūt tvarkosi namus, kiti įgyvendina išsikeltus tikslus, kuriems anksčiau nerasdavo laiko. Na, o kai kurių žvilgsniai krypsta į įvairias paslaugas gyventojams ir verslui teikiantį Registrų centrą.

Siekiant sumažinti viruso plitimą, karantino laikotarpiu Registrų centro klientai raginami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Siekiant sumažinti viruso plitimą, karantino laikotarpiu Registrų centro klientai raginami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Siekiant sumažinti viruso plitimą, karantino laikotarpiu Registrų centro klientai raginami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Siekiant sumažinti viruso plitimą, karantino laikotarpiu Registrų centro klientai raginami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Siekiant sumažinti viruso plitimą, karantino laikotarpiu Registrų centro klientai raginami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Siekiant sumažinti viruso plitimą, karantino laikotarpiu Registrų centro klientai raginami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Siekiant sumažinti viruso plitimą, karantino laikotarpiu Registrų centro klientai raginami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Siekiant sumažinti viruso plitimą, karantino laikotarpiu Registrų centro klientai raginami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Apr 8, 2020, 9:21 AM, atnaujinta Apr 8, 2020, 9:42 AM

Siekiant sumažinti viruso plitimą, karantino laikotarpiu Registrų centro klientai raginami paslaugas užsisakyti elektroniniu būdu ir tai daryti naudojantis klientų savitarna. Čia galima ne tik užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, tačiau ir įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą.

Klientai taip pat raginami pasinaudoti interaktyvia konsultacijų sistema. Paieškoje įvedus dominančią temą, pavyzdžiui, kaip įregistruoti nebaigtą statybą ar gauti duomenų išrašą, sistema pateiks atsakymus ir naudingas nuorodas. Neradus atsakymo į rūpimą klausimą, sistemoje taip pat galima užduoti klausimą Registrų centro konsultantui.

Žemiau pateikiami keli naudingi patarimai gyventojams ir verslui, kaip greitai ir nesunkiai galima susitvarkyti reikalus Registrų centre.

Gyventojams

Įgaliojimų sudarymas internetu. Prisijungę prie Registrų centro savitarnos fiziniai asmenys gali sudaryti įgaliojimą kitam fiziniam asmeniui už jį atsiimti siunčiamus pinigus, pašto siuntas, gauti darbo užmokestį, pensiją, pašalpą, stipendiją, taip pat gauti įvairias viešąsias paslaugas.

NT mokestinė vertė. Konkretaus NT objekto aktualią mokestinę vertę, nustatytą masinio vertinimo būdu, nemokamai galima rasti Registrų centro puslapyje arba REGIA žemėlapyje. Paieškai atlikti reikalingas NT objekto unikalus numeris. Daugiau nei vieną NT objektą valdantys asmenys Registrų centro savitarnoje gali užsisakyti viso savo valdomo turto mokestinės vertės išrašus.

COVID-19 tyrimų rezultatai. Prisijungus portale esveikata.lt savo paskyroje reikia pasirinkti Sveikatos istorija, vėliau – Sveikatos istorija. Atsidariusiame puslapyje reikia spausti nuorodą Dokumentai, o dokumentų sąraše paspaudę Laboratorinio tyrimo rezultatų (duomenų) protokolas galima atidaryti ir perskaityti dokumentą. Svarbu – prisijungti prie portalo galima tik su lietuviškomis identifikavimo priemonėmis: el. parašu ar el. bankininkyste. Šių priemonių neturintys turėtų laukti pranešimo telefonu, kuriuo registravosi tyrimui mobiliajame punkte.

Verslui

Kontaktai. Siekiant užtikrinti sklandų ir greitą paslaugų teikimą, prie Registrų centro klientų savitarnos besijungiančių klientų prašoma atnaujinti savo kontaktinius duomenis savitarnos sistemoje skiltyje „Mano duomenys“.

Finansinių ataskaitų teikimas. Artėjant terminui, iki kada dauguma įmonių ir organizacijų turi pateikti patvirtintas finansines ataskaitas už 2019 metus, Registrų centras informuoja, kad ataskaitų teikimo procesą vertins lanksčiai ir atsižvelgdamas į susidariusią situaciją priims ir vėluojančias ataskaitas. Pildyti ir teikti finansines ataskaitas juridinio asmens vadovas ar įgaliotas asmuo gali prisijungęs prie Registrų centro elektroninės paslaugų sistemos. Daugiau informacijos apie finansinių ataskaitų elektroninių rinkinių pildymą ir teikimą galima rasti Registrų centro interneto svetainėje.

Jungtinės pažymos išdavimas. Viešuosiuose pirkimuose dalyvauti ketinantys fiziniai ir juridiniai asmenys jungtinę pažymą gali užsisakyti ir gauti internetu. Prašymą jungtinei pažymai gauti galima pateikti per Registrų centro klientų savitarnos sistemą. Sugeneruota ir pasirašyta kvalifikuotu elektroniniu parašu ši pažyma klientams išsiunčiama jų nurodytu elektroninio pašto adresu.

Aktualūs įmonės akcininkai. Suaktyvėjus kriziniu laikotarpiu siekiantiems pasinaudoti piktavaliams, visuomet pravartu žinoti oficialią ir aktualią informaciją apie bendrovių akcininkus ar kitų juridinių asmenų dalyvius.

Prisijungus prie Registrų centro savitarnos sistemos galima užsisakyti JADIS „Identifikacinių duomenų apie juridinio asmens dalyvius išrašą“, kuriame pateikiamas įmonės akcininkų ar kitų teisinių formų (viešųjų įstaigų, kooperatinių bendrovių, žemės ūkio bendrovių ar mažųjų bendrijų) dalyvių sąrašas (be asmens kodo, turimų akcijų skaičiaus ar įnašo dydžio).

Visą informaciją apie juridinių asmenų valdymo organus ar jų pateiktas finansines ir veiklos ataskaitas taip pat galima užsisakyti iš Juridinių asmenų registro (taip pat jungiantis per Registrų centro savitarną).

Duomenų teikimas į JADIS. Uždarosios akcinės bendrovės, mažosios bendrijos, viešosios įstaigos, žemės ūkio bendrovės ir kooperatinės bendrovės turi prievolę teikti duomenis apie savo akcininkus, dalininkus ar pajininkus į Juridinių asmenų dalyvių informacinę sistemą (JADIS).

Šiuos duomenis reikia pateikti per 5 darbo dienas nuo jų atsiradimo ar pasikeitimo. Duomenys į sistemą teikiami elektronine forma, tam juridinio asmens vadovas ar jo įgaliotas asmuo turi prisijungti prie Registrų centro savitarnos sistemos (svarbu – jungtis prie sistemos reikia su el. parašu, prisijungę per el. bankininkystę pasirašyti ir pateikti ar koreguoti dalyvių sąrašo negalėsite). Duomenys į JADIS teikiami neatlygintinai.

Vizitas – tik neatidėliotinais atvejais

Itin svarbiais ir neatidėliotinais atvejais, kai paslaugos neteikiamos elektroniniu būdu, klientai aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravus telefonu. Pirmosiomis karantino savaitėmis klientų aptarnavimo padaliniuose dažniausiai sulaukiama klientų, pageidaujančių gauti naują ar atnaujinti turimą elektroninio parašo sertifikatą, taip pat įregistruoti nekilnojamąjį turtą ar su juo susijusius juridinius faktus.

Klientų prašoma į padalinius atvykti laikantis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso prevencijos: atvykti vieniems, dėvėti apsauginę kaukę bei pirštines, atsiskaitymams nenaudoti grynųjų pinigų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.