„Yra signalai ir mūsų netenkina, kaip greitai reaguojama į kelių dangos taisymą. Išanalizavome tą situaciją. Yra sukurta sistema, bendradarbiavimo, tikrinimo ir priežiūros, tačiau reikėtų operatyviau reaguoti į tuos kelių ruožus, kurie tapo pavojingesni. Kalbame apie vasarą, kai asfalto paviršius grublėtas, kalbame apie pavojingus pakraščius, kalbame apie reagavimą ekstremalioje situacijoje. Kalbėjome apie tai, kaip paskubinti kelių dangos taisymo elementus“, – žurnalistams sakė J.Narkevičius.
„Kita tema – bendradarbiavimas su savivaldybėmis. Savivaldybėse yra keliai, kurie priklauso savivaldybėms. Kalbėjome, kaip iš valstybės pusės reglamentuoti, kad savivaldybių atliekamas darbas būtų kokybiškas ir pagal reglamentuojančius teisės aktus“, – tęsė jis.
Ministro teigimu, savivaldybėse kelių priežiūros konkursus laimi žemiausią kainą pasiūlęs dalyvis, tačiau dažnu atveju darbų kokybė būna nepatenkinama.
„Signalizuota apie tai, kad savivaldybės dažnai laimi techninės priežiūros konkursus pagal mažiausią kainą, tačiau kokybė būna nepatenkinama. Dėl to kalbėjome, kaip turėtų būti kontroliuojamas šis procesas, ypač, kai šiemet skiriame daug lėšų, kaip atlikti savarankiškai kelių remontą. Darbų atlikimas turi būti užtikrintas ir atliktas kokybiškai“, – teigė J.Narkevičius.