„Nuosekliai tam ruošiamės, nes turime su tiekėjais užtikrinti asortimentą, kuris kompensuotų gyvos žuvies netekimą. Šviežia žuvis yra ta kategorija, kuri yra gana sezoniška.
Daugiausiai jos parduodama kalėdiniu ir velykiniu laikotarpiu, tačiau ji turi savo pirkėją, kuris atėjęs ieško būtent gyvos žuvies“, – teigė „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.
Papildomai vietoje akvariumų atsiradusi erdvė prekybos centruose bus skirta atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui, kuris bus praplėstas, siekiant patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti šviežios žuvies prieinamumą.
2019 m. atšaldytos žuvies pardavimai šiame tinkl augo 22 proc., palyginti su 2018 m. Daugiausiai žuvies parduodama gruodžio mėnesį.