Vestuvinių suknelių salonai tikisi atsigriebti kitąmet – šis sezonas sugadintas

Įmonėms palengva grįžtant į normalų darbo ritmą, vienai iš stipriausiai nukentėjusių veiklos sričių – švenčių organizavimo – atsigauti trunka ilgiau. Nors vestuvinių suknelių salonai klientų trūkumu jau nesiskundžia, visgi tikina, jog sezonas yra sugadintas.

Įmonėms palengva grįžtant į normalų darbo ritmą, vienai iš stipriausiai nukentėjusių veiklos sričių – švenčių organizavimo – atsigauti trunka ilgiau.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Įmonėms palengva grįžtant į normalų darbo ritmą, vienai iš stipriausiai nukentėjusių veiklos sričių – švenčių organizavimo – atsigauti trunka ilgiau.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Įmonėms palengva grįžtant į normalų darbo ritmą, vienai iš stipriausiai nukentėjusių veiklos sričių – švenčių organizavimo – atsigauti trunka ilgiau.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Įmonėms palengva grįžtant į normalų darbo ritmą, vienai iš stipriausiai nukentėjusių veiklos sričių – švenčių organizavimo – atsigauti trunka ilgiau.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Gabrielė Steputytė, www.ve.lt

Aug 17, 2020, 7:33 AM

„Grįžti į įprastą veiklą sekėsi labai sunkiai. Nesulaukėme to, ko tikėtasi. Ankstesniais metais būdavo kitaip“, – tikina parduotuvės „Malonumas 55“ savininkė Ilona Liudvinavičienė.

Pasak pašnekovės, didžiausia problema nėra ta, kad pirkėjai renkasi išleisti mažiau, nes kainos buvo svarbios ir ankstesniais metais. Tiesiog atrodo, kad žmonės yra išgąsdinti.

„Klientai visą laiką baiminasi, ar vestuvės tikrai įvyks. Baiminamasi, kad valstybė vėl paskelbs nenumatytus dalykus. Jaučiame, kad žmonės netiki gera ateitimi“, – teigia I. Liudvinavičienė.

Vestuvinių suknelių salono „Vestuvių mados namai“ savininkė Rasa Aleksandrovienė taip pat tvirtina, jog pirmosiomis darbo savaitėmis buvo jaučiama baiminga atmosfera, tačiau viskas pradeda grįžti į senas vėžes.

„Dabar pirkėjų trūkumo nepastebime, padėtis stabilizavosi. Po Velykų, kai pradėjome dirbti, jautėme, jog jų sumažėjo, visi buvo susivaržę, tvyrojo nežinia.

Be proto daug atšaukimų įvyko balandį – gal apie 20 proc. klientų atšaukė šių metų šventes, o gegužę pirkėjai vardijo labai mažas sumas, į kurias nori įsitekti. Šiuo metu žmonių biudžetai jau grįžę į senąją vagą“, – pastebėjimais apie vartotojų pirkimo įpročių pokyčius dalinasi moteris.

Nors ateitis, anot R. Aleksandrovienės, laukia miglota, nežinant, ar ekstremali situacija vėl bus paskelbta, tačiau šiuo metu parduotuvės veikloje didelių pokyčių nepastebi.

„Nežinau, kaip bus toliau, kaip bus rudenį. Jeigu vėl viskas grasina grįžti, gal vėl ta banga užeis, vėl atšauks šventes. Bet kol kas dar to nejaučiame.

Aišku, dauguma nukėlė karantino pradžioje savo šventes į kitus metus, tad daug užsakymų kitiems metams turime. Bet kokią įtaką viskas turės toliau – nežinia“, – sako pašnekovė.

Sveikatos apsaugos ministerija, rengiant asmenines šventes, vis dar rekomenduoja riboti dalyvių skaičių, jose nedalyvauti rizikos grupės asmenims ir ragina laikytis visų saugumo priemonių.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.