Vežėjai tikisi, kad Vyriausybė paruoš gelbėjimo priemones padėti sektoriui išgyventi antrąją bangą

Lietuvoje ir pasaulyje sparčiai plintant koronavirusui, Lietuvos vežėjai sako, kad pirmosios bangos metu išmoktos pamokos logistines kliūtis jų verslui leidžia spręsti lengviau. Tačiau sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti. 

Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>D.Umbraso nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>V.Balkūno nuotr.
Sumažėjus vartojimui ir traukiantis ekonomikai vežėjų paslaugų poreikis gali smarkiai sumenkti.<br>V.Balkūno nuotr.
Pasak T.Garuolio, vežėjai pamokas išmoko, kad jos techniškai netrukdytų logistikos grandinėms funkcionuoti.<br>D.Umbraso nuotr.
Pasak T.Garuolio, vežėjai pamokas išmoko, kad jos techniškai netrukdytų logistikos grandinėms funkcionuoti.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Erika Alonderytė, BNS

2020-11-04 14:23

Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ sekretorius transporto politikai Tomas Garuolis sako, kad kol kas vežėjų veikla stabili, o pasitaikantys trikdžiai būna nesunkiai išsprendžiami.

„Gauname signalų, kad kažkur su pravažiavimu sunkiau, kažko tranzitu pravažiuoti nepraleidžia. Bet pamokas išmokome, kad jos techniškai netrukdytų logistikos grandinėms funkcionuoti“, – BNS sakė T.Garuolis.

Vis dėlto jis baiminasi, kad augantis pandemijos mastas paveiks šalių ekonomikas ir sumažins vartojimą, o tai paveiktų ir transporto sektorių.

„Jei prasidės vėl gamyklų, pramonės uždarymas Europoje, kris vartojimas, ekonomiškai transporto sektorius pats pirmas pajaučia tuos dalykus. Dabar būtina stebėti, kaip pramonė plėtojasi industrinėse valstybėse – Vokietijoje, Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje“, – sakė T. Garuolis.

„Pavyzdys, kai užsidarė viešbučiai – į juos neatkeliauja turistai, tad nebereikia autobusų tiems turistams atvežti, tai mūsų autobusai ir stovi. Investicijos padarytos, bankams reikia mokėti, o dabar viena ūkio šaka sustojo, tai iš paskos ritasi ir visos kitos“, – kalbėjo jis.

Jo teigimu, tikimasi, kad Vyriausybė galės paruošti gelbėjimo priemones, kurios padėtų sektoriui išgyventi antrąją bangą, – ypač aktualios subsidijos darbo vietų išlaikymui bei lengvatinės paskolos.

„Linavos“ duomenimis, nuo karantino pradžios pavasarį Lietuvos transporto ir logistikos sektorius, kuriame yra apie 5 tūkst. licencijas turinčių įmonių, prarado 87 transporto įmones ir 534 darbo vietas.

Anot T. Garuolio, tam įtakos turėjo ne tik pandemija, bet ir mokestinė aplinka bei Mobilumo paketas.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.