Vilniuje atidarė kitokią parduotuvę – maisto kainos, ko gero, mažiausios mieste

Jokio pirkėjų skirstymo pagal amžiaus grupes, jokių išskirtinių nuolaidų kortelių ar vadinamųjų laimės valandų – kada beužsuksite, visuomet rasite pigiau nei kitose prekybos vietose kainuojančių prekių.

Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (22)

Lrytas.lt

2020-12-04 08:36

Be to, tokia taisyklė galioja visiems produktams be išimties. Tą pirkėjams garantuoja naujos parduotuvės „Sale“, atsidariusios Vilniaus Baltupių rajone, marketingo direktorius Edvardas Bukelskis.

Pirmą sykį į „Sale“ užsukusiam pirkėjui kainos prekių etiketėse gali pasirodyti neįprastai. Mat jose ne tik nurodyta, kiek naujojoje parduotuvėje mokėsite už pirkinį. Čia taip pat parašyta ir tai, kokia tokio pat ar panašios kokybės produkto mažiausia rinkos vertė bei skirtumas tarp abiejų kainų.

Pavyzdžiui, prie „Selgos“ vaflių torto nurodyta, kad mažiausia šio gaminio kaina rinkoje – 2,29 euro, o „Sale“ jį parduoda už 1,37 euro – 67 proc. pigiau.

„Ko gero, esame viena iš pigiausių maisto prekių parduotuvė Vilniuje , – sako trečią savaitę veikiančios prekyvietės marketingo direktorius. – Galima pakelti prekės kainą ir skelbti nuolaidas, tik pirkėjų atžvilgiu taip elgtis nesąžininga. Esame išskirtiniai tuo, kad nuolaidų mūsų parduotuvėje nerasite – čia kaina žema visada: ir po savaitės, ir po dviejų atėjęs žmogus žinos, kad pomidorų padažas kainuos tiek pat“.

Todėl vadinamiesiems nuolaidų medžiotojams nebėra prasmės gaišti laiko vaikštant po parduotuves, kai daug ką galima rasti vienoje vietoje.

„Sale“ parduotuvėje gausu kokybiškų prekių iš Ukrainos, Baltarusijos, yra latviškos, lietuviškos produkcijos.

Vedžiodamas tarp lentynų E.Bukelskis pasakojo, kad apie 80 proc. asortimento, kurį „Sale“ nori pasiūlyti klientams, jau suformuota: čia yra ne tik maisto, bet ir higienos, buities prekių: skalbiklių, tualetinio popieriaus, muilo, žvakių ir kitko.

Pastoviai bus įvedinėjamos naujos prekių grupės su kuriomis stengsimės, kad pirkėjams būtų pasiūlyta ne tik gera kaina, bet ir kokybė pagal šių dienų poreikį.

„Norime dar labiau praplėsti bendradarbiavimą su tiekėjais Lietuvoje – kol turime vietos, esame atviri visiems. Yra prekių grupių, kurių sieksime, kad atsirastų lentynose.

Draugaujame su daržovių ir vaisių tiekėjais – jie mums paruošia specialų įpakavimą su brūkšniniu kodu, kad pirkinius iš karto būtų galima nešti į kasą. Kas savaitę atsirenkame, ką siūlysime klientams.

Pavyzdžiui, dabar pas mus geromis kainomis yra mandarinų, citrinų, persimonų, granatų, raugintų agurkų, kopūstų. Tačiau asortimentą turime praplėsti, kad žmogus konkurencingomis kainomis rastų ir bananų, ir bulvių – tokių einamų produktų, kurie reikalingi kiekvieną dieną“, – apie planus kalbėjo pašnekovas.

Nors šviežios mėsos dėl to, kad norint ja prekiauti reikia cechų, šaldytuvų, šioje parduotuvėje greičiausiai nebus, E.Bukelskis pirkėjams siūlo alternatyvų: šaltai rūkytos mėsos, vytintos produkcijos, žuvies, menkių kepenėlių. Ieškantiems pusgaminių, stovi šaldytuvai su cepelinais, koldūnais, čeburekais.

„Vieniems klientams norisi gražesnio įpakavimo, kiti ieško, kad būtų pigiau – bandome taikyti į viduriuką, todėl pas mus galima rasti ir artišokų, ir avinžirnių, ir pieno be laktozės. Mūsų tikslas – kad klientas čia rastų 80-90 proc. jam reikiamų prekių“.

Pašnekovas kalba atvirai – pataikyti į visas pirkėjų grupes nerealu. Juolab, kad yra tokių, kurie linkę pirkti tokį pat brangiau kainuojantį gaminį, nes mano, kad kainuojantis pigiau – prastesnis. Todėl „Sale“ pritaikyta vidutines pajamas gaunančiam žmogui, taip pat taikomasi į jaunimą ir į vyresnio amžiaus klientus.

„Jaunimas gal nepirks silkės sūrime, o vyresnieji kaip tik dėl to ateis pas mus, nes čia jie ras vieną iš geriausių kainų ir jiems nebereiks važiuoti į turgų“, – su šypsena kalbėjo E.Bukelskis.

Tarp kompaktiškos, bet solidų gaminių asortimentą turinčios parduotuvės privalumų – prekių išdėstymas, kai nereikia gaišti ilgai vaikštinėjant po sales ieškant, kur galėtų būti padėtas reikiamas gaminys.

„Mums svarbiausia, kad galutinė kaina būtų priimtina žmogui. Kai kuriems net ir eurą sutaupyti svarbu. Be to, įsibėgėja bendravimas su kavinėmis, parduotuvėlėmis, kurioms nebereikia važiuoti į kitą miesto galą į panašaus tipo parduotuves“, – aiškino marketingo vadovas.

Baltupiuose, Kalvarijų g. 206, veikianti „Sale“ parduotuvė – kol kas vienintelė tokia Vilniuje. Vis dėlto, pasak pašnekovo, planuose – plėtra skirtingose sostinės pusėse, o iki tol, jei prireiks dėl sudėtingėjančios koronaviruso situacijos, galbūt atsiras galimybė pirkti internetu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.