Rinkodaros ekspertai: agentūrų ir klientų santykiai – jau kitokie

Teisingas reklamos agentūros pasirinkimas – itin svarbus įmonės sprendimas, darantis įtaką palankiems verslo rezultatams. Įmonėms vis svarbiau yra susitelkti ties verslo strategija, o ne galvoti apie skirtingas komunikacijos priemones ir kanalus bei koordinuoti daugybės agentūrų veiksmus.

Pasak A.Žako, įmonės nebeturi laiko skirstyti reklamos ir komunikacijos užduočių pagal agentūros tipą.<br> Organizatorių nuotr. 
Pasak A.Žako, įmonės nebeturi laiko skirstyti reklamos ir komunikacijos užduočių pagal agentūros tipą.<br> Organizatorių nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 16, 2021, 3:21 PM

Svarbiausia – abipusis pasitikėjimas

„Dirbant su agentūra reikia šiek tiek laiko vieniems kitus pažinti, išmokti įsiklausyti, įgyti pasitikėjimo.

Skirtingos rinkodaros specialistų kartos projektams atneša energijos, naujų komunikacijos technologijų galimybes bei kitus matymo kampus.

Sutelkus įvairias patirtis užsisuka diskusijos. Jose randame įdomius sprendimus, kurie daro tiek platesnę emocinę įtaką bei poveikį, tiek atneša ekonominę pardavimų grąžą“, – sakė Tomas Želionis, „Vikonda grupės“ marketingo ir komunikacijos direktorius.

Jo nuomone, įmonei daug vertės sukuria galimybė dirbti su partneriais, galinčiais pasiūlyti visus rinkodaros sprendimus.

„Darbas su integruotas reklamos paslaugas teikiančia komanda mums leidžia taupyti laiką ir finansus. O pasinaudoję didelės komandos kompetencijomis, galime įgyvendinti tiek techniškai sudėtingus projektus, tiek kelis skirtingus projektus vienu metu“, – kalbėjo T.Želionis.

Neturi laiko smulkioms detalėms

Arijus Žakas, agentūrų „SOMA agency“ ir „HAVAS Creative“ vadovas, įsitikinęs: integruotus sprendimus teikiančios agentūros įgauna didžiulį pranašumą, nes, gavusios užduotį, pas klientą jos gali sugrįžti sudėliojusios visas kampanijos dedamąsias.

„Tai svarbu įmonių rinkodaros skyriams, kurie, taupydami vieną svarbiausių resursų – laiką, nori mažiau dėmesio skirti skirtingų agentūrų darbo koordinavimui, o labiau susitelkti į esmę. Todėl pagrindinė jų užduotis – atrasti būdą, kaip mažiausiais resursais pasiekti geriausią rezultatą“, – sakė A.Žakas.

Jo teigimu, klientai nebeturi laiko skirstyti reklamos ir komunikacijos užduočių pagal agentūros tipą. Jiems reikalingos integruotus sprendimus teikiančios agentūros, galinčios pasiūlyti visą prekių ženklo kūrybinį sprendimą bei jo įgyvendinimą. Tokiu būdu klientas gali daugiau laiko skirti ne smulkioms detalėms, o esmei, kad atliekami veiksmai iš tiesų atneštų naudos.

Efektyvumo argumentas – rezultatai

Anot A.Žako, kuriant gerus santykius su klientu, svarbus tiek abipusis supratimas ir draugiškas kontaktas, tiek rezultatas, kurį sukuria savo darbą išmanantys specialistai.

„Nevengiame su klientu diskutuoti, argumentuoti ir pagrįsti, kodėl pasiūlyti sprendimai yra efektyvūs. Ir čia svarbiausia dedamoji yra ne „patinka – nepatinka“, o rezultatas, kurį atneš mūsų pasiūlyti veiksmai. Kiekvienas klientas nori bendrauti su maloniais, draugiškais, bet tuo pačiu ir savo darbą puikiai išmanančiais specialistais“, – kalbėjo A.Žakas.

Reklaminių kampanijų, kaip ir viso bendradarbiavimo, sėkmę A.Žakas linkęs matuoti verslo rezultatais.

„Svarbiausias sėkmingo bendradarbiavimo pagrindimas – faktiniai verslo rezultatai. Tokiu atveju, turime objektyvius duomenis, kuriuos visi interpretuoja vienodai. Gera žinoti, kad mūsų pastangos prisideda prie augančių kliento pardavimų“, – teigė A.Žakas.

Sprendimai gimsta diskutuojant

A.Žakas įsitikinęs, kad gerų kliento ir agentūros santykių svarbiausias aspektas – abiejų pusių lūkesčiai.

„Sunkiai įsivaizduočiau scenarijų, kad galėtume būti tik kliento užduočių vykdytojais, kurie tiesiog įgyvendina visus pageidavimus. Nemanau, kad toks santykis būtų tvarus ir labai vertingas. Nuoširdžiai tikiu, kad klientai ieško agentūrų su charakteriu, galinčių pagrįsti savo siūlymus ir norinčių pasiekti rezultatą“, – sakė A.Žakas.

Jo teigimu, sėkmingas ilgalaikis bendradarbiavimas tarp kliento ir agentūros įmanomas tik tuo atveju, jeigu klientas gauna realią vertę. Tokiu būdu kuriama partnerystė, kurioje abi pusės turi vienodą galią, įtaką, kai geriausi sprendimai gimsta diskutuojant.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.