Palygino, kiek kainuoja kelionės į šalies kurortus autobusais ir traukiniais: pajūrį iš Vilniaus siūloma pasiekti ir už 30 eurų

Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros. Tai rodo ir padidėję keleivių srautai autobusuose ir traukiniuose, o populiariausių maršrutų sąrašuose jau rikiuojasi Lietuvos kurortai.

Palanga,vasara,Basanavičiaus gatvė,poilsis,jūra,paplūdimiai<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Palanga,vasara,Basanavičiaus gatvė,poilsis,jūra,paplūdimiai<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>V.Skaraičio nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>V.Skaraičio nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>M.Patašiaus nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>M.Patašiaus nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>M.Patašiaus nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>M.Patašiaus nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Įsibėgėjant vasarai, šiltėjant orams ir laisvėjant karantino ribojimams daugelis planuoja poilsį ir važiuoja prie jūros.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Jun 19, 2021, 7:11 AM, atnaujinta Jun 19, 2021, 8:29 AM

Populiariausi maršrutai – į pajūrį

Anot keleivių pervežimo bendrovės „Kautra“ Marketingo vadovo Justino Vadlugos, karantinas ir įvairūs ribojimai buvo gerokai sumažinę tarpmiestinių keleivių srautus, tačiau, kad ir mažas, poreikis vis tiek buvo.

„Privalėjome užtikrinti būtinąjį susisiekimą ir tęsti veiklą.

„Kautros“, kaip ir kitų vežėjų, reisų kiekis buvo stipriai sumažintas, tačiau šiandien jis yra beveik pilnai atstatytas – važiuojame 80 proc. pajėgumu“, – portalui lrytas.lt sakė J.Vadluga.

Keleivių skaičių didina ir vasariški orai, žmonės skuba vykti į pajūrio kurortus, tad populiariausi reisai dabar yra tarp didžiųjų Lietuvos miestų ir pajūrio kurortų.

Vis tik, J.Vadlugos teigimu, nors keliaujančiųjų į pajūrį yra daug, bendras keleivių srautas vis dar nėra toks pat, koks buvo prieš pandemiją.

Tuo metu „Tolimojo keleivinio transporto kompanijos“ („Toks“) kelionės autobusais per abu karantinus buvo sustabdytos.

„Paskui po truputį bandėme įsivažiuoti, pradėjome nuo reikalingiausių krypčių, o tada didinome reisų dažnumą. Juk būna 5–7 važiavimai per dieną ta pačia kryptimi, tad pradėjome nuo 1–4, o dabar jau veikiame beveik pilnu tempu“, – kalbėjo generalinis direktorius Arūnas Indrašius, paminėdamas, kad maždaug šeši maršrutai vis dar nėra atidaryti.

Pasak A.Indrašiaus, šiuo metu populiariausios kelionės autobusais taip pat yra pajūrio link – į Palangą, Nidą ar Šventąją, nors keleivių skaičius, palyginti su 2019 m., vis dar nėra toks didelis.

„Populiariausios kryptys vasarą visada būdavo į pajūrį. Nuo Joninių iki Žolinių visi vykdavo į pajūrį, o po Žolinių ir vėl žmonių sumažėdavo“, – portalui lrytas.lt komentavo A.Indrašius.

Anot jo, žmonės tik dabar pradeda suprasti, kad laisvai keliauti autobusais ir vėl gali.

„Anksčiau reikėjo riboti vietas ir tik prieš 1,5 sav. mums atlaisvino šį ribojimą, jis liko tik rekomendacinis.

Jei yra poreikis, dabar leidžiame užimti visas autobusų vietas. Kol kas toks poreikis ir didesni srautai būdavo tik penktadienį–pirmadienį“, – teigė A.Indrašius.

Jis paminėjo, kad toks atlaisvinimas į naudą, nes iki tol dėl jo tekdavo susidurti su įvairiais nesusipratimais. Pavyzdžiui, atvykdavo keturių asmenų šeima: du suaugę, kurie už savo bilietus susimokėjo, ir du vaikai, kuriems bilietų pirkti nereikia, o autobuse tilpdavo tik trys asmenys ir vienas – ne.

A.Indrašius patikino, kad kelionių autobusais kainos visus metus nėra keičiamos. Tą patvirtino ir J.Valduga.

Kainos nėra sudaromos pagal sezoniškumą ir nėra keičiamos dėl sezono pradžios“, – sakė J.Vadluga.

Pasižiūrėjus autobusų bilietų pardavimo puslapį „Autobusubilietai.lt“, matoma, kad iš Vilniaus į Palangą galima nuvažiuoti per 4,5–5 valandas už 21–26,40 eurų, o Nidą pasieksite per 6 val. už 26,40 arba 31 eurą.

Iš Vilniaus – tiesiai prie jūros už 30 eurų

Vykstant traukiniu iš Vilniaus Klaipėdą pasieksite per 4–4,5 val. Važiuojant antra klase už bilietą teks sumokėti 14,50 arba 17,40 eurų. Vykstant pirma klase bilietas kiek brangesnis – 22,10 arba 25 eurai.

Tačiau bendrovė „LTG Link“ jau penktą vasaros sezoną siūlo ir tiesiogines keliones į pajūrio kurortus – Palangą, Nidą, Preilą, Pervalką, Juodkrantę. Šiemet siūloma ir nauja kryptis – Karklė.

Ši „Pajūrio ekspreso“ kelionė organizuojama traukiniu iš Vilniaus į Kretingą arba Klaipėdą, o tada kelionė tęsiama specialiai užsakytais autobusais, kurie veža į Palangą, Nidą, su tarpinėmis stotelėmis Juodkrantėje, Pervalkoje, Preiloje. Nuo šių metų autobusai veža ir į Karklę, sustodami Melnragėje ir Giruliuose.

Iš Vilniaus „Pajūrio ekspreso“ traukiniai penktadieniais išvyks 16.10 val., į Palangą atvyks 20.40 val., į Nidą 21.45 val., į Karklę 20.45 val.

Šeštadieniais „Pajūrio ekspresas“ iš Vilniaus pajudės 8.15 val., Palangą pasieks 12.45 val., Nidą – 13.55 val., o Karklę – 12.55 val.

Sekmadieniais keliautojai atgal į sostinę iš Nidos pajudės 16.00 val., iš Palangos – 18.30 val., iš Karklės – 17.55 val.

Visai kelionei taikomas vienas bilietas, kuris galioja ir keltui į Kuršių nerijos teritoriją. Į jį įskaičiuotas ir ekologinis mokestis, tad bilieto kaina yra didesnė nei kitų kelionių traukiniu.

Už tokią kelionę į Palangą vykstant antra klase teks sumokėti 23, o pirma – 29 eurus. Į Nidą ir Karklę kelionė kainuos 25 arba 31 eurą.

Pasak „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, keliones į pajūrį derėtų planuoti iš anksto, nes „Pajūrio ekspreso“ kelionių populiarumas yra itin didelis – užimtumas siekia virš 90 proc.

„Ramiausia bilietais būtų pasirūpinti likus savaitei iki kelionės“, – sakė L.Baužys.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.