Apie tai pranešusi rinkos tyrimų bendrovė „International Data Corporation“ (IDC) pažymi, jog augimas pagal šiuos išankstinius duomenis – didžiausias nuo 2012-ųjų.
Tuo tarpu pardavimai paskutinį praėjusių metų ketvirtį dėl tarptautinės logistikos problemų buvo tik 1 proc. solidesni nei prieš metus – 92,7 milijono.
„Sudėtinga padėtis dėl logistikos bei išliekanti nepakankama pasiūla taip pat byloja, kad asmeninių kompiuterių rinka pernai galėjo augti dar įspūdingiau“, – pabrėžė IDC viceprezidentas Tomas Mainellis.
Anot jo, ribota pasiūla bus juntama ir pirmąjį šių metų pusmetį, ypač komerciniame segmente, kur paklausa yra aktyviausia.
„Lenovo“ kompiuterių pardavimus 2021-aisiais padidino 14,1 proc. iki 81,935 mln. (23,5 proc. rinkos), HP – 9,3 proc. iki 74,104 mln. (21,2 proc.), „Dell Technologies“ – 17,9 proc. iki 59,303 mln. (17,0 proc.), „Apple“ – 22,1 proc. iki 27,775 mln. (8,0 proc.), „Acer“ – 14 proc. iki 23,906 mln. (14,0 proc.).
IDC duomenimis, kitų gamintojų asmeninių kompiuterių pernai parduota 16,5 proc. daugiau nei užpernai – 81,777 mln. (23,4 proc. visos rinkos).