Tarp svarbiausių oro uostų prioritetų šiemet – ne tik infrastruktūros plėtra: papasakojo, kaip viskas atrodys

Lietuvos oro uostai skelbia, kad šiemet didžiausias dėmesys bus skiriamas keleivių infrastruktūros plėtrai – metų pradžioje planuojama pradėti naujojo Vilniaus oro uosto keleivių išvykimo terminalo statybas, taip pat numatoma Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtra bei terminalo plėtros planavimo darbai.

Lietuvos oro uostai skelbia, kad šiemet didžiausias dėmesys bus skiriamas keleivių infrastruktūros plėtrai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lietuvos oro uostai skelbia, kad šiemet didžiausias dėmesys bus skiriamas keleivių infrastruktūros plėtrai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jan 16, 2023, 11:59 AM

„Naujasis Vilniaus keleivių išvykimo terminalas – tai ne tik nauja vieta keleiviams, tai naujas organizacijos etapas, kuriuo pereiname į kitą kokybinį lygmenį, diegsime naujas technologijas, išplėsime savo komercines galimybes ir gerinsime keleivių patirtį. Augant keleivių srautams Vilniaus oro uoste, svarbu užtikrinti patogias, šiuolaikinius standartus atitinkančias aptarnavimo sąlygas, o tuo pačiu ir didinti keleivių pralaidumą, kuris itin svarbus būtent oro uosto procesų suvaldymui“ – sako laikinasis oro uostų vadovas Aurimas Stikliūnas.

Jis ramina, kad prasidedančios statybos nesutrikdys operacijų, ir numato, kad naujojo terminalo statyba bus baigta 2024 m. pabaigoje, o pirmieji keleiviai iš naujojo terminalo turėtų keliauti jau 2025 metų pradžioje, įdiegus visas technologijas bei atlikus būtinus testavimo darbus.

Infrastruktūros pokyčiai numatomi ir Kauno oro uoste – čia bus pradėti terminalo ir šiaurinio uosto perono plėtros darbai, ateityje užtikrinsiantys didesnį keleivinių skrydžių aptarnavimo skaičių.

„Kauno oro uostas jau iš esmės peraugo keleivių srautą, kuris buvo fiksuojamas prieš pandemiją. Pavyzdžiui, šiuo metu Kaune galime aptarnauti keturis keleivinius skrydžius vienu metu. Planuojame pradėti terminalo plėtros projektą, kurios metu išplėsime tiek atvykimo, tiek išvykimo erdves keleiviams, o aptarnaujamų keleivinių skrydžių skaičius išaugs iki šešių.

Šiai plėtrai dar ruošiamės, analizuojame finansines galimybes. Kauno oro uoste 2023 m. viduryje taip pat pradėsime šiaurinio perono plėtrą, kuri leis padidinti orlaivių parkavimo vietų skaičių bei numatyti specialias vietas orlaivių variklių bandymams, tai svarbu, nes norime ir toliau likti lyderiais orlaivių aptarnavimo apimčių prasme savo regione“, – pasakojo A. Stikliūnas.

Statuso pokytis

Tarp 2023 metų prioritetų ir Lietuvos oro uostų teisinio statuso pokyčiai. Siekiama, kad šių metų antroje pusėje įmonė būtų pertvarkyta iš valstybės valdomos įmonės į akcinę bendrovę.

Pertvarka įgyvendinama remiantis Vyriausybės ir Seimo sprendimais bei Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) rekomendacijomis, kuriomis siūloma mažinti politinę įtaką valstybės valdomoms įmonėms, teigiama pranešime. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: Taking Regional Leadership in Green Finance