Mažesnis greitis nepadėjo – išbandys dar vieną priemonę

Nors Tunelio gatvėje Kaune teko sumažinti didžiausią leistiną automobilių greitį, čia nuolat stovi policijos pareigūnų automobiliai su greitį matuojančia įranga, eismo nelaimių nepavyksta išvengti. Miesto valdžia nutarė išbandyti dar vieną priemonę.

Pastaraisiais mėnesiais Tunelio gatvėje įvyko keletas skaudžių eismo nelaimių.<br>A.Karaliūno nuotr.
Pastaraisiais mėnesiais Tunelio gatvėje įvyko keletas skaudžių eismo nelaimių.<br>A.Karaliūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Karaliūnas („Lietuvos rytas“)

Sep 12, 2015, 5:00 AM, atnaujinta Oct 16, 2017, 6:25 AM

Vairuotojai prisimena, kad dar visai neseniai Tunelio gatve buvo leidžiama važiuoti 60 kilometrų per valandą greičiu, tačiau pasipylusios eismo nelaimės privertė jį dar labiau apriboti.

Itin daug susidūrimų įvykdavo ties sankirta su Radvilėnų plentu.

Didžiausio leistino greičio sumažinimas daugeliui eismo dalyvių, atrodo, nepadarė įspūdžio, mat automobiliai dažniausiai lekia 70–80 kilometrų per valandą greičiu, nepaisydami net patruliuojančių pareigūnų.

Šovė pro troleibuso galą

Pastarąjį kartą medikai ir policijos pareigūnai į Tunelio gatvę skubėjo rugsėjo 3-iosios rytą, kai automobilis „Seat Cordoba“ pėsčiųjų perėjoje ties „Neste“ degaline parbloškė 24 metų moterį.

Pasak liudininkų, pėsčioji net neapsidairiusi šoko į gatvę, todėl automobilį vairavusi moteris neturėjo jokių galimybių sustoti.

Medikai nukentėjusiąją nuvežė į Kauno klinikas, tačiau jos sužalojimai buvo nesunkūs – moteriai lūžo koja.

Saugumas kelia abejonių

„Automobilį vairuoju trisdešimt metų, tačiau pirmą kartą nutiko tokia nelaimė“, – pasakojo prie „Seat Cordoba“ vairo sėdėjusi kaunietė.

Pasak jos, automobilis važiavo labai lėtai – 30–40 kilometrų per valandą greičiu, tačiau pėsčioji išniro prieš pat transporto priemonę ir išvengti smūgio nebuvo galimybių. Moteris spėjo įvertinti situaciją ir stabdė lėtai, todėl ant automobilio variklio dangčio atsidūrusi pėsčioji nepatyrė stipraus smūgio ir nebuvo pervažiuota.

„Seat Cordoba“ ją pavežėjo apie 15–20 metrų.

„Neneigiu dalies savo klaidos, tačiau ir pėsčioji elgėsi labai neatsakingai“, – įsitikinusi vairuotoja. Jos nuomone, stotelė šioje vietoje įrengta netinkamai – prie pat pėsčiųjų perėjos.

Iš troleibuso ar autobuso išlipę žmonės skuba kirsti gatvę, o tuo metu lekia automobiliai, kurie dažnai viršija leistiną greitį. Įvykio vietoje dirbę policijos pareigūnai moteriai sakė, neva šioje perėjoje jiems jau kelis kartus teko tirti nelaimių aplinkybes.

Tarp juostų statys atitvarus

Gerokai skaudesnė nelaimė beveik toje pačioje vietoje įvyko šiemet gegužę, kai moters vairuojamas automobilis „Chevrolet Matiz“ išlėkė į priešpriešinio eismo juostą ir susidūrė su „Opel Corsa“.

Tąkart gerokai sunkesnių sužalojimų patyrę abiejų transporto priemonių vairuotojai atsidūrė ligoninėje.

Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, netrukus Tunelio gatvėje atsiras dar vienas saugumo elementas – tarp priešpriešinio eismo juostų esančioje žaliojoje vejoje bus įrengti metaliniai atitvarai.

„Tokia naujovė neleis automobiliams atsidurti priešpriešinio eismo juostoje“, – mano P.Keras. Atitvarus ketinama statyti nuo Dainų slėnio iki sankirtos su Breslaujos gatve.

Gatvėse ieško pavojingiausių vietų

Kauno savivaldybės užsakymu Kelių ir transporto tyrimo instituto specialistai šiuo metu atlieka vadinamųjų juodųjų dėmių paiešką.

Tyrimo metu bus nustatytos miesto gatvių atkarpos ar sankryžos, kuriose pastaraisiais metais įvyko daugiausia eismo nelaimių.

Ši ataskaita bus parengta iki šių metų gruodžio mėnesio, o rezultatai padės miesto valdžiai imtis pokyčių būtent pačiose nesaugiausiose vietose.

Nustačius juodąsias dėmes užmiesčio keliuose ir atlikus būtinus pertvarkymus, situacija tose vietovėse akivaizdžiai pagerėjo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.