Šiauliuose pagaminti kateriai plukdo skandinavų turtuolius, tarp jų – ir ABBA narį

Nors Šiauliai – dviračių, o ne vandens turizmo miestas, jį jau garsina ne tik bendrovėje „Baltik vairas“ gaminami dviračiai, bet ir įmonėje „Autogedas“ surenkami greitaeigiai kateriai.

Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Ryšius su kompanija „Anytec“ Šiaulių įmonė „Autogedas“ užmezgė 2015 metais – šiauliečiai švedams ėmė tiekti savo cechuose pagamintas katerių kapitonų sėdynes ir tentus.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Ryšius su kompanija „Anytec“ Šiaulių įmonė „Autogedas“ užmezgė 2015 metais – šiauliečiai švedams ėmė tiekti savo cechuose pagamintas katerių kapitonų sėdynes ir tentus.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Ryšius su kompanija „Anytec“ Šiaulių įmonė „Autogedas“ užmezgė 2015 metais – šiauliečiai švedams ėmė tiekti savo cechuose pagamintas katerių kapitonų sėdynes ir tentus.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Ryšius su kompanija „Anytec“ Šiaulių įmonė „Autogedas“ užmezgė 2015 metais – šiauliečiai švedams ėmė tiekti savo cechuose pagamintas katerių kapitonų sėdynes ir tentus.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Ryšius su kompanija „Anytec“ Šiaulių įmonė „Autogedas“ užmezgė 2015 metais – šiauliečiai švedams ėmė tiekti savo cechuose pagamintas katerių kapitonų sėdynes ir tentus.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Ryšius su kompanija „Anytec“ Šiaulių įmonė „Autogedas“ užmezgė 2015 metais – šiauliečiai švedams ėmė tiekti savo cechuose pagamintas katerių kapitonų sėdynes ir tentus.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Ryšius su kompanija „Anytec“ Šiaulių įmonė „Autogedas“ užmezgė 2015 metais – šiauliečiai švedams ėmė tiekti savo cechuose pagamintas katerių kapitonų sėdynes ir tentus.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Ryšius su kompanija „Anytec“ Šiaulių įmonė „Autogedas“ užmezgė 2015 metais – šiauliečiai švedams ėmė tiekti savo cechuose pagamintas katerių kapitonų sėdynes ir tentus.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Į bendrovės „Autogedas“ dirbtuves yra atvežamas tik iš aliuminio suvirintas katerio korpusas.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Įmonės „Autogedas“ dirbtuvėse katerio korpusas yra padengiamas antikorozine nanodanga, išvedžiojama išvedžiota elektros instaliacija ir sumojama visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> Socialinių tinklų nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> Socialinių tinklų nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> Socialinių tinklų nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> Socialinių tinklų nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Net 1600 arklio galių jėgainę turintis „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> Socialinių tinklų nuotr.
Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.<br> Socialinių tinklų nuotr.
Daugiau nuotraukų (62)

Lrytas.lt

Jun 20, 2018, 7:00 PM, atnaujinta Jun 20, 2018, 7:58 PM

Iš unikalius aliuminio katerius gaminančios, į šios srities lyderius nusitaikiusios Švedijos kompanijos „Anytec“ užsakymų sulaukę Šiaulių bendrovės „Autogedas“ meistrai per porą metų sukomplektavo keliolika katerių, kurie patraukė Skandinavijos turtuolių dėmesį.

Vieną Šiauliuose pagamintą, 130 kilometrų per valandą greičiu vandenį skrosti galintį katerį įsigijo ir populiarios švedų grupės ABBA narys.

Save tituluoja geriausiais

Savo veiklos pradžią nuo Stokholmo (Švedija) priemiestyje prieš pusšimtį metų įkurtos laivų statybos ir remonto įmonės skaičiuojančią kompaniją „Anytec“ išgarsino jos iš aliuminio gaminti imtos valtys.

Dar didesnės sėkmės kompanija sulaukė nusprendusi iš tvirto, bet lengvo aliuminio gaminti pramogoms ir laisvalaikiui skirtus katerius, kuriuose buvo galima įrengti galingus variklius ir kurių korpusas nebijojo sąlyčio su pakrantės uolomis ar stiprios bangų mūšos.

Lūžio tašku „Anytec“ tapo 2004 metai, kai kompanijos vadovai nusprendė katerių gamybą perkelti į Rygą (Latvija), o jų platinimo tinklą įsteigti Skandinavijos šalyse.

Šiandien „Anytec“ save įvardija geriausiais aliuminio katerių gamintojais pasaulyje.

Įvertino šiaulietiškų gaminių kokybę

Šiauliuose įsikūrusi automobilių restauravimo, rekonstravimo, jų salonų gamybos įmonė „Autogedas“ ryšius su kompanija „Anytec“ užmezgė 2015 metais.

Katerių gamintojams šiauliečiai ėmė tiekti savo cechuose pagamintas katerių kapitonų sėdynes ir tentus.

Šiaulietiškų gaminių kokybė reiklius, apdailos darbams ypatingą dėmesį skiriančius, jų teigimu, kiekvieną siūlę ir interjero detalę tikrinančius užsakovus patenkino.

Susipažinę su įmonės „Autogedas“ techninėmis galimybėmis ir įsitikinę ten dirbančių meistrų profesionalumu švedai pasiūlė imtis ir katerių gamybos.

Gavo tik katerio karkasą

Jau 2016 metų pavasarį į šiauliečių dirbtuves buvo atvežtas iš aliuminio suvirintas katerio karkasas.

Bendrovės „Autogedas“ meistrai katerio korpusą padengė antikorozine nanodanga M400.

Ši danga aliuminiam katerio korpusui ne tik suteikia blizgesį, bet ir padidina jo atsparumą vandeniui ir užkerta kelią oksidacijai.

Katerio korpuse buvo išvedžiota elektros instaliacija ir sumontuota visa įranga: pradedant varikliais bei vairo mechanizmu ir baigiant valdymo bloku, navigacijos sistema bei komforto įranga.

Pagamino per tris mėnesius

Katerio interjeras pagal užsakovo pasirinktas medžiagas buvo pagamintas bendrovės „Autogedas“ interjero gamybos ceche.

Po trijų mėnesių kruopštaus darbo iš įmonės „Autogedas“ dirbtuvių buvo išgabentas visiškai įrengtas ir sukomplektuotas pats galingiausias kompanijos „Anytec“ gaminamas kateris – „Anytec 1221 SPD“ .

Šį Šiaulių pašonėje pagamintą 600 tūkstančių eurų kainuojantį 1600 arklio galių jėgainę turintį ir 130 kilometrų greičiu vandenį skrosti galintį katerį įsigijo vienas legendinės švedų grupės ABBA narys.

Stinga gamybinių patalpų

Priekaištų dėl bendrovėje „Autogedas“ sukomplektuoto katerio kokybės neturėję kompanijos „Anytec“ vadovai nusprendė šiauliečiams pateikti ir daugiau užsakymų.

Kompanijos „Anytek“ užsakymu įmonės „Autogedas“ meistrai jau sukomplektavo šešis didžiuosius (12 metrų ilgio) katerius ir dar didesnį skaičių mažesnių (7 bei 8 metrų ilgio) katerių.

„Gaila, kad dėl gamybinių patalpų trūkumo negalime patenkinti visų šio užsakovo poreikių.

Padidinti darbų apimtį šioje srityje mes tikimės persikėlę į šiuo metu rengiamas naujas dirbtuves prie vakarinio Šiaulių aplinkkelio“, – portalui lrytas.lt sakė bendrovės „Autogedas“ savininkas Gediminas Kairys.

Katerį palygino su „Ferrari“

„Anytec“ kateriu plaukęs G.Kairys sakė, kad tai – unikalus kateris.

„Šių katerių išskirtinis bruožas – iš tvirto jūrinio aliuminio pagamintas monolitinis korpusas, kuriam nebaisi nei bangų mūša, nei aštrių pakrančių uolų kraštai.

„Anytec“ kateriuose įrengta navigacinė sistema ir radarai užtikrina saugią navigaciją ne tik atviroje jūroje, bet ir uoste bei plaukiojant uolėtose įlankose.

Tai – tvirtas, galingas ir greitas kateris, kurį galėčiau palyginti su sportiniu automobiliu.

Nors „Anytec“ kateriai yra kuriami ne lenktynių trasai, o laisvalaikiui, bet prie jų vairalazdės stoja tie, kam reikia adrenalino.

Čia kaip ir sėdus prie „Ferrari“ vairo – nors ir žinai, kad visų po variklio gaubtu esančių arklių tau vargu ar prireiks, tačiau malonu jausti, kad tie besiganantys arkliai yra visada pasiruošę bet kuriuo momentu įsikinkyti“, – „Anytec“ katerį su automobiliu „Ferrari“ palygino G.Kairys.

Vandeniu – lyg autostrada

Keliolikos modelių įvairaus ilgio ir galingumo katerius gaminančios „Anytec“ pasididžiavimas „Bangų karaliumi“ pramintas – „Anytec 1221 SPD“.

Šis 11,7 metro ilgio, 3,3 metro pločio, 4,6 tonos sveriantis kateris yra varomas trimis arba keturias varikliais, kurių kiekvieno galia siekia 400 arklio jėgų.

Galingiausias 1600 arklio galių „Anytec 1221 SPD“ su dešimties žmonių įgula vandeniu gali skrieti 70 mazgų (129,64 km/h) greičiu.

Pramoginis šio katerio variantas yra su kajute ir miegamosiomis vietomis.

Pageidauja ir prabangaus interjero

„Už tokį katerį 600 tūkstančių eurų sumokėjęs žmogus tikisi ne tik gerų techninių savybių, bet ir komforto bei prabangaus interjero.

Įrenginėdami šiuos katerius mes galime pasiūlyti kokybiškas įrangos montavimo paslaugas bei patirtį, kuri buvo sukaupta gaminant bei įrenginėjant prabangius automobilių salonus.

Rengiant interjerą kateryje gal tik svarbu neprigręžioti skylių ten, kur jų neturi būti, o visa kita faktiškai nesiskiria nuo salono įrengimo automobiliui.

Salono įrengimui reikiamos detalės gaminamos ir siuvamos mūsų ceche“, – portalui lrytas.lt sakė įmonės „Autogedas“ vadybininkas Mantas Rimdžius.

Paiso kliento pageidavimų

Pasak M.Rimdžiaus, kateriai yra pardavinėjami per parodas ar firmos atstovybėse. Įsigyti tokį katerį nusprendęs žmogus turi turėti ne tik pinigų, bet ir kantrybės.

„Atsinešęs nors ir maišą pinigų su kateriu iškart neišplauksi.

Turi pateikti užsakymą ir palaukti, kol jis bus pagamintas.

Gavę užsakymą mes gauname ir konkretaus kliento pageidavimus dėl interjero detalių, medžiagų rūšies bei jų spalvos.

Pagaminti katerio interjerą mums problemų nėra. Mes jau seniai kuriame išskirtinius interjerus automobiliams, todėl turime sukaupę didelę patirtį.

Mūsų įmonėje dirba savo darbą išmanantys meistrai. Tuo jau spėjo įsitikinti ir mūsų užsakovu tapusi firma „Anytec“, – sakė M.Rimdžius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.