Populiariausi restoranai atskleidė savo sėkmės receptą: padeda vienas slaptas ginklas

Ankstyvą balandžio mėnesio rytą CNN žurnalistė, kartu su jaunesne seserimi, beveik valandą permirkusi lietuje praleido eilėje prie vieno naujai pagarsėjusio Manhatano restorano. Eilė, rodės, neturėjo pabaigos. Ją sudarė tiek vietiniai gyventojai, tiek turistai, apsidengę skėčiais ir ryžtingai laukiantys, kol galės nusipirkti socialiniuose tinkluose žaibiškai išgarsėjusių kokteilių, kurių išvaizdžiomis nuotraukomis jų dalijimosi programėlėje „Instagram“ puikavosi tinklo vartotojai.

Klientai dalijasi gražiomis kokteilių nuotraukomis, o juos taip pat įamžinti savo archyvui atskuba ir kiti internautai. <br>123rf nuotr.
Klientai dalijasi gražiomis kokteilių nuotraukomis, o juos taip pat įamžinti savo archyvui atskuba ir kiti internautai. <br>123rf nuotr.
Klientai dalijasi gražiomis kokteilių nuotraukomis, o juos taip pat įamžinti savo archyvui atskuba ir kiti internautai. <br>123rf nuotr.
Klientai dalijasi gražiomis kokteilių nuotraukomis, o juos taip pat įamžinti savo archyvui atskuba ir kiti internautai. <br>123rf nuotr.
Viena miltų parduotuvė Niujorke garsėja savo žymiais vaivorykštės spalvų tortais. Net tokia amerikiečių žvaigždė kaip Kim Kardashian nepraleido progos nusifotografuoti su tokiu spalvingu tortu.<br>123rf nuotr.
Viena miltų parduotuvė Niujorke garsėja savo žymiais vaivorykštės spalvų tortais. Net tokia amerikiečių žvaigždė kaip Kim Kardashian nepraleido progos nusifotografuoti su tokiu spalvingu tortu.<br>123rf nuotr.
Viena miltų parduotuvė Niujorke garsėja savo žymiais vaivorykštės spalvų tortais. Net tokia amerikiečių žvaigždė kaip Kim Kardashian nepraleido progos nusifotografuoti su tokiu spalvingu tortu.<br>123rf nuotr.
Viena miltų parduotuvė Niujorke garsėja savo žymiais vaivorykštės spalvų tortais. Net tokia amerikiečių žvaigždė kaip Kim Kardashian nepraleido progos nusifotografuoti su tokiu spalvingu tortu.<br>123rf nuotr.
Klientai dalijasi gražiomis kokteilių nuotraukomis, o juos taip pat įamžinti savo archyvui atskuba ir kiti internautai.<br>123rf nuotr.
Klientai dalijasi gražiomis kokteilių nuotraukomis, o juos taip pat įamžinti savo archyvui atskuba ir kiti internautai.<br>123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Oct 17, 2018, 10:11 PM

Asmeninėje interneto svetainėje restoranas „Black Touch“ pats save vadina „klasiškai modernia vieta, skirta „Instagram“ amžiui. Jame klientams siūlomi mėsainiai, bulvytės, naminis alus ir daugiau nei 15 dolerių (beveik 13 Eur) kainuojantys pieno kokteiliai, išpuošti įvairiausiais saldainiais, pyragaičiais, drožlėmis, sausainiais ar net torto gabaliukais.

Šio restorano sėkmė susideda ne vien iš skanaus maisto bei kokteilių. Socialinė erdvė labiausiai prisidėjo prie jo populiarumo, nes klientai dalijasi gražiomis kokteilių nuotraukomis, o juos taip pat įamžinti savo archyvui atskuba ir kiti internautai.

Milžiniški ir spalvingi kokteiliai tapo tikru „Instagram“ nuotraukų galerijų „virusu“. Tiesa, restorano atstovai tikina, kad sėkmė socialinėje erdvėje nebuvo jų pagrindinis tikslas, kuomet restoranas buvo atidarytas 2015 metais.

„Mes tikrai rūpinomės šia erdve, tačiau niekada nesiekėme tapti „Instagramo“ prekiniu ženklu, – sakė „Black Tap“ vadovas Chrisas Barishas. – Paskyrą turėjome susikūrę dar tuomet, kai prekiavome tik mėsainiais, o kokteiliai mūsų meniu papildė tik po kurio laiko.“

Kaip pasakojo Pietų Floridos universiteto rinkodaros ir verslo mokslų profesorius Dipaynas Biswas, maisto pramonės versle vyrauja milžiniška konkurencija.

„Visi bando prikalbinti jus užsukti ir kažką išbandyti, tad tokioms vietoms tenka kažkuo išsiskirti“, – aiškino profesorius.

Netikėtumo faktorius

„Black Tap“ yra ne vienintelis restoranas, besiorientuojantis į unikalius ir akį traukiančius pasiūlymus. „Instagram“ platformoje gausu „Raclette NYC“ restorano keliamų vaizdo įrašų, kuriuose matoma, kaip ant restorano patiekalų užpilamas gausus kiekis lydyto sūrio.

Tokie filmukai sutraukia daugybę sūrio gerbėjų.

Praėjusiais metais „Manilos“ socialiniame klube Brukline, kuris dabar jau yra uždarytas, buvo sumuštas rekordas, kuomet spurga buvo aplieta šampanu ir padengta 24 karatų auksu.

Juodi ledai, kava su spalvotais vienaragiais, vaivorykštės spalvos ir kiti triukai – jie pritraukia minias socialinių tinklų vartotojų, norinčių ne tik išbandyti naują vietą bei produktą, bet ir jį įamžinti savo nuotraukų galerijai.

Viena miltų parduotuvė Niujorke garsėja savo žymiais vaivorykštės spalvų tortais. Net tokia amerikiečių žvaigždė kaip Kim Kardashian nepraleido progos nusifotografuoti su tokiu spalvingu tortu.

Parduotuvės atstovai pripažino – viskas, kas yra neatrasta ir unikalu, visuomet atkreipia dėmesį.

Tiesa, ekspertai įspėja, kad tokiems restoranams, savo klientus traukiantiems unikaliais siurprizais, teks gerokai pasistengti, kad vis atnaujintų meniu ir pasiūlytų modernesnių naujovių. Be to, neretai tokios naujovės, anot jų, būna tik labai gražios, o skonis lieka nebe pirmoje vietoje.

Aaronas Allenas, restoranų konsultacijų asociacijos „Aaron Allen & Associates“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, perspėjo, kad kai kurie maisto produktai gali būti ypač gudriai apgalvoti, tačiau vis dėlto ne visuomet pasitvirtinti.

„Labai svarbu socialiniuose tinkluose padaryti kuo geresnes tokių akį traukiančių patiekalų nuotraukas. Tačiau tai turi būti ne tik gražu, bet ir profesionalu, kūrybiška bei skanu“, – patarė jis, pridurdamas, kad, jei naujovė bus tik graži, bet neskani, žmonės čia užsuks tik vieną kartą padaryti nuotrauką ir niekada nebegrįš pasmaližiauti darsyk.

Anot jo, pavyzdžiui, „Black Tap“ veiklą pradėjo vos nuo poros įspūdingų kokteilių, tačiau nuo to laiko išplėtė meniu ir dabar jau siūlo aštuonis skirtingus jų variantus.

Svarbus ir restorano interjeras

Visgi žmones traukia ne tik maistas. Pats restorano dizainas ir prekės ženklas tampa vis svarbesniu komponentu jo lankytojams, ypač tokiame socialinės žiniasklaidos amžiuje.

2008 m. veiklą pradėjo įmonė „Paperwhite Studio“, kurioje kuriamos įvairios dekoracijos ir net vandens buteliai, skirti restoranams, taip pat prisidedantys prie komforto bei įvaizdžio formavimo.

Ir visos šios pastangos svarbios tam, kad kompanijos kuo išvaizdžiau atrodytų socialinių tinklų vartotojams. Įmonė sukūrė net specialius cukraus gabaliukus, ant kurių matyti frazės „I Love You Latte“ (liet. Myliu tave, Latte) bei „Sugar For My Honey“ (liet. Cukrus mano mielajam).

„Paperwhite“ steigėjai teigė, kad dabartinės karščiausios dizaino tendencijos apima neoninius ženklus, nestandartines užsklandas, spalvas ir populiarėjančias frazes, kurios pakeri klientus.

Socialinė žiniasklaida bei internetinė erdvė taip pat turi didelę įtaką tam, kaip restorano šefai ruošia ir puošia patiekalus.

Specialistai pastebėjo, kad virtuvės šefai apgalvotai ir originaliai stengiasi patiekti maistą, kad jis atitiktų „Instagram“ standartus ir puikiai atrodytų nuotraukose.

Anot milžiniškų spalvotų kokteilių restorano „Black Tap“ įkūrėjo, stiprus socialinių medijų dalyvavimas gali padėti restoranams ir kitoms įmonėms užmegzti daug platesnę auditoriją ir pritraukti naujus klientus, kurių anksčiau jie negalėjo turėti.

„Internete mes galime pasiekti žmones iš viso pasaulio, o tai – labai svarbu. Manau, kad mes padarėme puikų darbą“, – džiaugėsi jis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.