Jūs nusiperkate rankinę – „influenceris“ gauna atlyginimą: kaip tai veikia?

Nuo pat vaikystės noras atrodyti stilingai buvo tarsi įaugęs Amber Venz kraujyje. Jos mama rengdavo dukrą madingiausiais rūbais, savo stiliumu mergina visuomet kaustydavo dėmesį, o vėliau susikurti išskirtinį įvaizdį išmoko ir pati.

Jei asmuo paspaudžia ant prisegtos nuorodos ir įsigyja pareklamuotą produktą, influenceris gauna atitinkamą komisinį mokestį.<br>Lrytas.lt koliažas
Jei asmuo paspaudžia ant prisegtos nuorodos ir įsigyja pareklamuotą produktą, influenceris gauna atitinkamą komisinį mokestį.<br>Lrytas.lt koliažas
Jei asmuo paspaudžia ant prisegtos nuorodos ir įsigyja pareklamuotą produktą, influenceris gauna atitinkamą komisinį mokestį.<br>123rf nuotr.
Jei asmuo paspaudžia ant prisegtos nuorodos ir įsigyja pareklamuotą produktą, influenceris gauna atitinkamą komisinį mokestį.<br>123rf nuotr.
Jei asmuo paspaudžia ant prisegtos nuorodos ir įsigyja pareklamuotą produktą, influenceris gauna atitinkamą komisinį mokestį.<br>123rf nuotr.
Jei asmuo paspaudžia ant prisegtos nuorodos ir įsigyja pareklamuotą produktą, influenceris gauna atitinkamą komisinį mokestį.<br>123rf nuotr.
Garsiausia Lietuvos influencerė Karolina Meschino.<br>LR archyvo ir asmeninio albumo nuotr.
Garsiausia Lietuvos influencerė Karolina Meschino.<br>LR archyvo ir asmeninio albumo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jan 11, 2019, 10:06 PM

Abi A.Venz močiutės buvo siuvėjos, kurios išmokė anūkę ne tik siūti, bet ir megzti. Dar penktoje klasėje ji pradėjo prekiauti savo megztomis stiliaus detalėmis.

 „Viena mano mokytoja kartą net paprašė manęs išeiti iš klasės, nes savo dirbinius per matematikos pamoką stengiausi parduoti klasiokams“, – prisiminė mergina, pridurdama, kad jai buvo jos pirmasis darbas.

Vyresnėse klasėse ji jau prekiavo pačios kurtais papuošalais, o sulaukusi 23 metų susikūrė internetinę svetainę, kurioje keldavo nuotraukas ir rodydavo žmonėms, ką gražaus jai pavyko atrasti ir nusipirkti parduotuvėse.

„Keldavau pirkinius bent tris kartus per dieną ir tai tapo lyg savotišku mados puslapiu, kuriame būdavo perspėjama ir apie įvairias nuolaidas“, – sakė A.Venz.

Išpopuliarėjo akimirksniu

Per kelis mėnesius svetainė taip išpopuliarėjo merginos gimtajame mieste Dalase, kad dienraštis „Dallas Morning News“ apie ją parengė viso puslapio straipsnį, kuriame buvo kviečiama susipažinti su naująja tinklaraštininke (angl. blogger).

Tačiau merginai to neužteko. Jos tuometinis vaikinas, o dabar ir vyras Baxteris Boxas patikino, kad siūlydama nemokamus mados ir stiliaus patarimus savo internetiniame puslapyje mergina galėtų užsidirbti daug pinigų.

Taip jie kartu ir įkūrė platformą „RewardStyle“, kuri sujungė mados ir laisvalaikio tinklaraštininkus ir nuomonės formuotojus (angl. influencers), kad jie galėtų uždirbti iš savo skelbiamų įrašų.

Štai kaip tai veikia: vadinamasis „influenceris“ pasirašo įrašą arba paskelbia nuotrauką su tam tikra nuoroda į konkretų prekės ženklą ar svetainę. Tai gali būti nuotrauka ar įrašas giriant, pavyzdžiui, veido kremą, kvepalus, rankinę ir pan.

Jei asmuo paspaudžia ant prisegtos nuorodos ir įsigyja pareklamuotą produktą, „influenceris“ gauna atitinkamą komisinį mokestį.

A.Venz teigimu, komisinis mokestis skiriasi priklausomai nuo prekės ženklo, bet dažniausiai yra nuo 10-20 proc.

Dažniausiai naudojasi moterys

„Influencerius“ vienijanti svetainė „RewardStyle“ taip pat gauna tam tikrą procentą už tai, kad influenceris „pardavė“ prekę, tačiau mergina neatskleidė jo dydžio.

„Visi gauna savo dalį tik tuomet, kai žmogus, paspaudęs ant nuorodos, nusiperka tą prekę“, – aiškino ji.

Šiuo metu platforma naudojasi net per 25 tūkst. viso pasaulio „influencerių“.

„Dažniausiai tai yra moterys, kurios mėgsta madą, interjerą arba kalba apie savo šeimą ir jos gyvenimo rutiną. Tokie asmenys turi auditoriją, kuri juos myli ir kasdien laukia jų generuojamo turinio. Mes jiems suteikiame šansą iš to užsidirbti“, – pažymėjo A.Venz.

Platforma taip pat naudojasi 4500 įvairių prekinių ženklų bei parduotuvių, tarp kurių ir „Walmart“, „CVS“, „Amazon“ ir „Gucci“.

„RewardStyle“ turi 250 darbuotojų ir skaičiuoja, kad nuo 2011 metų, kuomet ir buvo įkurta platforma, ji sukūrė 3,8 mlrd. JAV dolerių siekiančius pardavimus bendradarbiaujantiems prekiniams ženklams.

Nuo to laiko investuotojai į startuolį jau investavo per 15 mln. JAV dolerių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.