Skandalas „Eurovizijos“ atrankoje: už atlikėjai skirtus balsus siūlo atsilyginti dovanomis

Šeštadienio vakarą LRT televizijos eteryje įvyks paskutinė, ketvirtoji šių metų atrankos į „Eurovizijos“ konkursą pirmojo etapo kova.

 Už balsus, skirtus G.Rybko, siūloma atsilyginti nuolaidomis ir prizais.<br> J.Stacevičiaus nuotr. ir iliustracija iš feisbuko.
 Už balsus, skirtus G.Rybko, siūloma atsilyginti nuolaidomis ir prizais.<br> J.Stacevičiaus nuotr. ir iliustracija iš feisbuko.
 Už balsus, skirtus G.Rybko, siūloma atsilyginti nuolaidomis ir prizais.<br> Iliustracija iš feisbuko.
 Už balsus, skirtus G.Rybko, siūloma atsilyginti nuolaidomis ir prizais.<br> Iliustracija iš feisbuko.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 1, 2019, 6:45 PM, atnaujinta Feb 1, 2019, 10:43 PM

Dėl 6 kelialapių į kitą etapą grumsis 11 grupių ir atlikėjų. Panašu, kad palankaus žiūrovų balsavimo viena atlikėja nusprendė siekti ne tik daina ir jos reklama internete.

Tarp kovos dalyvių – dainininkė Gabrielė Rybko, atliksianti užsienio autorių parašytą kūrinį „Lay It Down“.

Anksčiau muzikiniame TV šou „X faktorius“ dalyvavusios merginos pasirodymą „Eurovizijos“ atrankos komisija įvertino gana kukliai – tarp 11 dalyvių ji balsavime liko aštunta.

Tad svarbiausia atlikėjos viltis – TV žiūrovų balsai, kurių siekti, pasirodo, jai nori padėti ir viena įmonė, prekiaujanti sūpynėmis, žaidimų aikštelėmis, sporto įranga.

Įmonės „Ežerėlio vaivorykštė“ feisbuko paskyroje atsirado įrašas, kuriame ne tik raginama balsuoti už Gabrielę, bet ir siūloma už tai suteikti nuolaidų bei dovanų, komentaruose pateikus telefono ekrano atvaizdą, įrodantį, kad balsai buvo skirti.

Paskelbusi, kad yra Gabrielės pasirodymo rėmėja, įmonė kviečia dalintis Gabrielės dainos įrašu, balsavus už ją vieną kartą siūlo 5 procentų, už penkias žinutes – 25 procentų nuolaidą savo produktams.

Negana to, vykdoma ir loterija – siuntę penkias žinutes už Gabrielę ir pateikę to įrodymą gali laimėti plastikinę čiuožyklą, tris žinutes – žiūronus, vieną žinutę – plastikinę sėdynę vaikams.

Ar toks balsuotojų skatinimas nepažeidžia atrankos taisyklių? 

LRT televizijos vyriausiasis prodiuseris, Lietuvos „eurovizinės“ delegacijos vadovas Audrius Giržadas portalui lrytas.lt sakė, kad šioje situacijoje yra aiškių organizuoto ir nesąžiningo balsavimo požymių, o tai draudžia atrankos taisyklės.

„Su tokia situacija, kai už balsus atvirai siūloma atsilyginti prekėmis ar nuolaidomis, dar net nesame susidūrę. Tai – tas pats kas pirkti balsus.

Į situaciją pažiūrėsime labai atidžiai, bet dėl tokių dalykų atlikėjas kraštutiniu atveju net gali būti pašalintas iš atrankos“, – sakė A.Giržadas.

Jis užsiminė, kad atlikėjų pastangos surinkti žiūrovų balsų ne vien sąžiningais būdais pastebimos kasmet.

„Tokių dalykų matome ir šiais metais, nagrinėjame kelis atvejus, kai žiūrovų balsavimas už vieną ar kitą atlikėją kelia įtarimų. Visa tai stebima ir dėl to gali būti imtasi veiksmų“, – sakė prodiuseris.

G.Rybko „eurovizinė“ daina:

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.