„Eurovizijos“ atrankos finalo balsavimas: suskaičiuoti vėlavę žiūrovų balsai

Vasario 17 d. LRT kartu su audito įmone „Grant Thornton Baltic“ perskaičiavo nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos žiūrovų balsus ir patvirtina, kad nugalėtojas nesikeičia – didžiausio palaikymo sulaukė grupė „The Roop“. Nepasikeitė ir kitų finalo dalyvių vieta žiūrovų balsavimo rezultatų lentelėje.

Kelialapį į Roterdamą gavo grupė<br>G. Bitvinsko nuotr.
Kelialapį į Roterdamą gavo grupė<br>G. Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2020-02-18 09:19

Balsai perskaičiuojami įvertinus informaciją, gautą iš balsavimo paslaugą teikusios telekomunikacijų bendrovės „TCG Telecom“ ir mobiliojo ryšio operatorių, – dėl techninių trikdžių dalis SMS žinučių pasiekė jau pasibaigus balsavimui.

Dėl didelio SMS žinučių srauto, balsavimo sistemą pavėlavo pasiekti iš viso apie 24 tūkstančius SMS žinučių. Pavėluotos SMS žinutės įtakos rezultatams neturi – nacionalinę atranką „The Roop“ laimėjo užtikrintai pirmaudami ir pagal žiūrovų balsus, ir pagal komisijos vertinimą. Iš viso „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos finalo vakarą žiūrovai atidavė apie 85 tūkst. balsų skambindami telefonu arba siųsdami trumpąsias žinutes.

Balsavimo paslaugą „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ rengėjams pagal sutartį su LRT teikė įmonė „TCG Telecom“, atsakinga už skambučių bei SMS žinučių užregistravimą balsavimo periodu. Įmonės balsų skaičiavimo sistemą telefono skambučiai ir SMS žinutės pasiekdavo per mobiliojo ryšio operatorių tinklus.

Dalis balsų į „TCG Telecom“ sistemą atėjo jau pasibaigus balsavimui, nors SMS žinutės buvo išsiųstos dar jam nesibaigus. Uždelstas SMS žinučių perdavimas buvo pastebėtas visuose operatorių tinkluose.

„Patvirtiname, kad balsavimo metu buvo techninių strigimų ir dalis siuntėjų SMS sistemą pasiekė jau sustabdžius balsavimą. Apgailestaujame dėl šių nesklandumų. Šiuo metu su mobiliojo ryšio operatoriais aiškinamės SMS pristatymo vėlavimo į mūsų sistemą priežastis, kad ateityje tokie nemalonūs incidentai nepasikartotų“, – sako „TCG Telecom“ atstovė Rūta Sinkevičiūtė.

„Pabandom iš naujo!“ finale balsavo rekordinis žiūrovų skaičius per visą Eurovizijos dainų konkurso nacionalinės atrankos Lietuvoje istoriją. Padaryti atrankos proceso pakeitimai paskatino didesnį atlikėjų susidomėjimą ir išvydome vieną stipriausių pastarojo dešimtmečio atrankos finalų. Todėl labai apmaudu dėl kilusių techninių trikdžių. Labai vertiname didelį „Eurovizijos“ gerbėjų palaikymą, tai dar kartą parodo, koks svarbus yra šis projektas Lietuvos žmonėms, todėl dėsime visas pastangas, kad jokie techniniai trikdžiai netrukdytų projekto sėkmei“, – sako LRT generalinės direktorės pavaduotojas Gytis Oganauskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.