Verslininkė Liucina Rimgailė nėrė į naują veiklą: tai padaryti paskatino karantinas

 „Karantinas ne tik grėsmių, bet ir galimybių metas“, – taip mano verslininkė Liucina Rimgailė, kuri šiuo laikotarpiu nusprendė imtis naujos veiklos.

Liucina Rimgailė.<br>lrytas.lt koliažas
Liucina Rimgailė.<br>lrytas.lt koliažas
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Liucina Rimgailė.<br> Gabijos Monikos Vainiutės nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

May 16, 2020, 4:28 PM, atnaujinta May 16, 2020, 4:56 PM

Komunikacija visuomet buvo šalia Liucinos. Pasak jos, tai yra vienas galingiausių mūsų turimų įrankių, kurio pagalba galima nuversti kalnus.

„Dėl to jau besirinkdama studijas, pirmiausia įstojau į Verslo informacijos valdymą, o magistrui pasirinkau Ryšius su visuomene.

Universitete įgytas žinias labai greitai pritaikiau praktikoje. Vieni pirmųjų mano darbų buvo tekstų kūrimas tinklalapiams, reklaminių žinučių kūrimas ir išorinė komunikacija, nukreipta į pardavimus“, – pasakojo ji.

Dėl koronaviruso grėsmės įvesti ribojimai moterį paskatino imtis komunikacijos trenerės veiklos, kurios, kaip pati sako, pagrindinis tikslas – padėti smulkiųjų verslų savininkams atrasti savo produkto išskirtinumą, kitokį požiūrį ir numatyti išorinės komunikacijos strategiją.

„Kai prasidėjo karantinas, maždaug 90 proc. verslininkų pasimetė, tarsi sustingo ir apskritai nustojo komunikuoti.

Dalis jų visgi greitai suprato, jog viskas labai sparčiai keliasi į elektroninę erdvę, kurioje būtina palaikyti kontaktą su auditorija. Bet kaip tai padaryti, jei iki šiol nesi to daręs arba kaip persipozicionuoti, jei pasaulinė pandemija privertė atsisakyti tam tikrų prekių/paslaugų ir teko (arba kaip tik pasisekė) pradėti teikti kitas?

Pirmieji mano konsultacijos ir pagalbos paprašė keli klubiečiai-verslininkai, tuomet atsirado pirmieji užsakovai, su kuriais aptarėme jų įmonės komunikacijos tikslus, jų įmonės išskirtinimą, auditoriją, rinką“, – pasakojo L.Rimgailė.

Moteris neslėpė, kad dirbdama su žmonėmis suprato, jog kurti verslo strategijos už juos – nėra prasmės. Pasak Liucinos, ne visi, gavę dokumentus suprato, kaip juos panaudoti savo versluose.

„Žymiai efektyviau yra kartu eiti pažinimo keliu, kartu mokytis, ieškoti išskirtinumų ir galimybių apie tai pranešti siekiamai auditorijai.

Tvirtai tikiu, jog net geriausias komunikacijos specialistas negali kalbėti apie produktą su tokia meile ir užsidegimu, kaip jo sumanytojas ir/arba verslo savininkas, todėl pasirinkau komunikacijos trenerės kelią“, – dėstė moteris.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.