Žinomus žmones papiktino po A. Kapočiūtės mirties atsiradusi šokiruojanti reklaminė žinutė: „Dugnas“ Reklamos autoriaus komentaras

Eidama 33-iuosius metus mirė žinoma Lietuvos dizainerė Aida Kapočiūtė. Jos gyvybė užgeso po dvejus metus trukusios kovos su skrandžio vėžiu.

 Saugirdas Vaitulionis ir Indrė Stonkuvienė.<br> A.Katausko ir asmeninio albumo nuotr.
 Saugirdas Vaitulionis ir Indrė Stonkuvienė.<br> A.Katausko ir asmeninio albumo nuotr.
Aida Kapočiūtė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Aida Kapočiūtė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Aida Kapočiūtė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Aida Kapočiūtė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Aida Kapočiūtė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Aida Kapočiūtė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Aida Kapočiūtė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Aida Kapočiūtė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Indrė Stonkuvienė<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Indrė Stonkuvienė<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Indrė Stonkuvienė<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Indrė Stonkuvienė<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Indrė Stonkuvienė.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Indrė Stonkuvienė.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Saugirdas Vaitulionis.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Saugirdas Vaitulionis.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Saugirdas Vaitulionis.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Saugirdas Vaitulionis.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Saugirdas Vaitulionis.<br>A.Katausko nuotr.
Saugirdas Vaitulionis.<br>A.Katausko nuotr.
Saugirdas Vaitulionis.
Saugirdas Vaitulionis.
Saugirdas Vaitulionis.<br>A.Katausko nuotr.
Saugirdas Vaitulionis.<br>A.Katausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Lrytas.lt

Apr 26, 2022, 4:21 PM, atnaujinta Apr 26, 2022, 4:34 PM

Šioje nelaimės akivaizdoje socialiniame tinkle pasirodė visus šokiruojanti reklama. Puslapyje „Sveikatos garantas NA MI KO“ buvo paskelbtas įrašas, neva, Anapilin išėjusi Aida galėjo pradėti maitintis probiotiniu maistu, kurį ir siūlo ši įmonė.

„Gaila žmogaus – užuojauta artimiesiems. O juk galėjo pasveikti, pakako tik pereiti prie probiotinės mitybos ir be jokių vaistų ar procedūrųpasveiktų kelių mėnesių bėgyje. 

Nes skrandžio vėžys – lengviausiai ir greičiausiai įveikiama vėžio forma. T.y. lengviausiai pašalinama vėžį sukelianti priežastis – pakanka pradėti maitintis probiotiniu maistu. Aišku, pasitikėti gydytojais reikia, tačiau negalima to daryti aklai“, – skelbiama reklamoje ir pridėta nuoroda į lrytas.lt straipsnį, kuriame pranešta apie Aidos Kapočiūtės mirtį.

Šia reklama pasidalijo marketingo specialistas Saugirdas Vaitulionis.

„Darytis reklamą iš žmogaus mirties yra žemiau plintuso, bet kartais dugnas turi daugiaukštę požeminę aikštelę. Pagaliau Nobelio premija atkeliaus į Lietuvą, nes tai, kas nepavyko visiems didžiausiems pasaulio protams, t.y. atrasti vaistą nuo vėžio, pavyko Lietuvėlės genijams! Pakeičiat maistuką ir pasveikstat nuo vėžio! Ką tie daktarai supranta, ane?“ – pradėjo diskusiją Saugirdas.

Po jo įrašu pasipylė komentarai – visi ligi vieno negalėjo patikėti, kad tai, ką skaito yra tiesa.

„Nu čia šiaip easy būtų teisme dėl neteisėto žmogaus atvaizdo panaudojimo reklamoje. Tarantino 6 lemų lygtais ten prašė... Aišku, čia Lietuva ir žmogaus net nebėra. Įdomu kaip tada... Artimieji gal galėtų užsiimt, bet, savaime suprantama, ne tas galvoj“, – mąstė šokėjas, nuomonės formuotojas Naglis Bierancas.

Netrukus feisbuko paskyroje savo nuomone pasidalijo ir televizijos laidų vedėja, socialinių tinklų žvaigždė Indrė Stonkuvienė.

„Ši grupė, kuri įsikabinusi laikosi savo nuomonės, kad šis postas tikrai nėra reklama ir kad tiesiog pasinaudoję žmogaus mirtimi, cituoju: „Gaila žmogaus – užuojauta artimiesiems, o juk galėjo pasveikti – pakako tik pereiti prie probiotinės mitybos- ir t.t , skrandžio vėžys būtų įveiktas!!!!!“ Manau, tai mažų mažiausia dugnas ir antireklama!!!!!

Taigi, po mano komentaro panaikino komentarų funkciją, bent jau man puikiai, nuostabiai marketingas suveikė, tikrai svorio turinti medžiaga. Na, ar tai normalu??? Nebent tikrai šis puslapis atsiklausė artimųjų, kurie išgyvena dėl netekties, savo pamokančiam postui (tikrai nereklaminiam) naudoti mirusio žmogaus atvaizdą ????! Nemanau. Tokia tikrai pamokanti istorija!!!!“ – dalijosi Indrė.

Sulaukę neigiamų komentarų, netrukus „Sveikatos garantas NA MI KO“ savo įrašą pašalino.

Naujienų portalui lrytas.lt susisiekus su įrašo autoriumi Ramūnu Namiku, jis patikino, jog šiuo įrašu nesiekė reklamuoti probiotinės mitybos. Jo teigimu, jis norėjo užkirsti kelią tokioms mirtims.

„Tai ne reklaminė kampanija, o sveiko gyvenimo būdo komentaras. Ten buvo pasakyta, kad jeigu žmogus savo laiku būtų pradėjęs valgyti probiotinį maistą pagal receptus, būtų galėjęs pasveikti. Mūsų praktika rodo, kad žmonės pasveiksta nuo ketvirtosios stadijos kepenų, kraujo vėžio“, – lrytas.lt teigė Ramūnas.

Pasiteiravus, ar skelbti tokią informaciją po žmogaus mirties nėra amoralu, jis atsakė:

„Jeigu lėktuvas sudūžta, ar yra moralu tirti to priežastį? Taip, tragedija didelė, kas be ko. Ir savo pranešime parašiau, kad gaila žmogaus, išreiškiau užuojautą artimiesiems. Tačiau šio įrašo esmė buvo tiems, kurie yra dar gyvi ir turi tokias pačias problemas, pamatytų šią informaciją ir tuo pasinaudoję, pasveiktų. Nei buvo siekiama pardavimų, nei jokie produktai nebuvo reklamuojami. Buvo kalbama tik apie būdą, kaip galima pasveikti“.

 

 

 

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.