
Žiniasklaidos planavimo agentūra „MPG“ įsigijo „Media Bridge“
lrytas.lt
2009-11-23 11:13Žiniasklaidos planavimo agentūrų grupė „MPG“ (Media planning group), priklausanti Baltijos šalių komunikacijų grupei BIG IDEA, įgijo žiniasklaidos planavimo agentūras „Media Bridge“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Dabartinė ekonominė situacija iš rinkos dalyvių reikalauja ne tik efektyvumo, geriausių paslaugų ar produktų kokybės ir kainos, bet ir pridėtinės vertės, teikiamos klientams. Atsižvelgdama į situaciją rinkoje, „MPG“ nusprendė įsigyti „Media Bridge“ agentūras visose Baltijos šalyse ir tokiu būdu jų klientams užtikrinti geresnę paslaugų kainą ir kokybę, paremtą didžiule patirtimi bei naujais žiniasklaidos planavimo principais, ypač skaitmeninės žiniasklaidos srityje.
Kasparass Ulstas, „MPG Baltic“ vykdatysis direktorius, teigia, jog „Šis konsolidacijos procesas sustiprins mūsų žiniasklaidos planavimo ir pirkimo pozicijas, taip pat profesines kompetencijos, ypač tose veiklos srityse, kuriose „Media Bridge“ agentūros turi sukaupę patirties ir žinių. Susijungimo procesas atneš naudos visiems grupės klientams, nes jie galės naudotis vieningu strateginio planavimo procesu, kuris neabejotinai yra vienas iš didžiausių „MPG“ privalumų rinkoje. Mes jau dabar intensyviai dirbame ties ROI (investicijų grąža) modeliais, siekdami užtikrinti maksimalią grąžą iš kiekvieno klientų investuoto euro“.
Egilis Kupcisas, „Baltic Media Bridge“ vykdantysis direktorius, teigia, jog „Mums labai maloni ši nauja partnerystė, nes mes pažįstame žmones, dirbančius „MPG“ ir jaučiame jiems didžiulę pagarbą. Tapti BIG IDEA dalimi visose Baltijos šalyse yra puiki galimybė, atitinkanti mūsų tikslus“.