Neseniai Lenkijos vyriausybei nusprendus pradinių klasių mokiniams panaikinti namų darbus, Lietuvos švietimo bendruomenės nariai galimą tokios idėjos realizavimą mūsų šalyje vertintų nevienareikšmiškai. Nors prieš namų darbus pasisakantieji teigia, kad ir taip daug protinės veiklos turintys vaikai grįžę namo yra per daug pavargę toliau mokytis, ekspertai pabrėžia, kad rasti tam tikrą balansą mūsų šalies švietimo sistemoje tikrai įmanoma, nors netrūksta ir spragų. Apie tai „Žinių radijo“ laidoje „Dienos klausimas“ diskutavo žurnalo „Reitingai“ vyriausiasis redaktorius Gintaras Sarafinas, Karalienės Mortos mokyklos įkūrėja dr. Austėja Landsbergienė, Vilniaus licėjaus vadovas Saulius Jurkevičius ir pradinių klasių mokytoja Vida Ramanauskienė. Mato esminę Lietuvos klaidą Lenkijos vyriausybė paskelbė, kad nuo šiol šalies pradinėse mokyklose bus panaikinti privalomi namų darbai su pažymiais. Planuojama skirti daugiau dėmesio kritiniam mąstymui, o ne mokytis viską atmintinai, taip pat sumažinti mokinių skaičių klasėse. Tiesa, kritikai teigia, kad taip vaikai bus palikti prie mobiliųjų telefonų ekranų dar ilgiau, o kartojimas ir namų darbai yra labai vertingi mokymuisi.