Jame tarp beveik pusšimčio dalyvių lenktyniavo ir „ES Motorsport“ komandos sportininkas Ernestas Staponkus.
Savo klasėje „Super 1600“ E. Staponkaus „Volkswagen Polo“ nei vienas iš dešimties dalyvių nesugebėjo aplenkti nuo pat pirmųjų treniruočių.
Tačiau lenktynių savaitgalis lietuviui prasidėjo nuo siurprizo, kurį pateikė teisėjai. Kadangi komanda po treniruočių neatvyko traukti kvalifikacijos burtų, lenktynių teisėjai Ernestą „pavaišino“ 10 sekundžių bauda. Tai lietuvį nubloškė iš pirmos į ketvirtą vietą.
„Jeigu čia būtų Europos čempionatas, būčiau niekaip nesugebėjęs atsilošti tokio laiko deficito. Po tokios baudos būčiau gal dvidešimtas ir negalėčiau net svajoti apie finalą. Tačiau šiose lenktynėse konkurencija nėra tokia didelė, todėl manau, kad man pavyks atkovoti atimtą laiką,“ – sakė E. Staponkus.
Taip ir įvyko. Jau pirmajame kvalifikaciniame važiavime jis atkovojo 4 sekundes, o iki finalų jau niekam neleido abejoti savo pranašumu.
Finale Ernestas startavo iš pirmos vietos ir jos neužleido niekam iki pat finišo.
„Malonu, kad galėjau nudžiuginti savo sirgalius. Nedažnai važiuojame Lietuvoje, todėl kai gavau kvietimą dalyvauti šiose lenktynėse, negalėjau atsisakyti. Nors man jos nieko nelemia ir šiose pirmenybėse mūsų komanda nedalyvauja, visgi nutarėm pasirodyti prieš savus žiūrovus.
Dvigubai malonu, kad mums pavyko ne tik sudalyvauti, bet ir nugalėti,“ – po finišo sakė E. Staponkus.
Antroje vietoje liko svečias iš Suomijos – vos penkiolikos metų Sami-Matti Trogen su „Renault Twingo“. Daugelis specialistų šiam jaunuoliui prognozuoja šviesią ateitį.
Trečioje vietoje liko dar vienas lietuvis – taip pat Europos ralio-kroso čempionate dalyvaujantis Kasparas Navickas.
Daugiau Ernesto Staponkaus gerbėjai šiemet Lietuvoje nebeišvys – pagal planą komandai liko dar trys Europos ralio – kroso čempionato varžybos. Artimiausias etapas – rugsėjo 2-4 dienomis Prancūzijoje.