Aljanso pardavimai augo jau penktus metus iš eilės. 2014 m. pardavimų apimtys buvo 2,5 proc. didesnės nei 2013 m.
Iš dešimties visame pasaulyje parduodamų automobilių vienas yra „Renault-Nissan“ aljanso ir jo partnerio, stambiausio Rusijos automobilių gamintojo „AvtoVAZ“, automobilis.
„Neslūgstanti paklausa Jungtinėse Amerikos Valstijose, atsigavusi Vakarų Europos rinka bei visa linija nepaprastai įdomių naujų modelių dar vienerius metus iš eilės užtikrino aljanso pardavimų augimą, – komentuodamas rezultatus, pasakė aljanso pirmininkas ir generalinis direktorius Carlosas Ghosnas. – Esame užėmę geras pozicijas ir, nepaisant pastarojo meto nuosmukio Rusijos bei Brazilijos rinkose, ilgalaikės perspektyvos požiūriu augimą pasaulinėje rinkoje vertiname optimistiškai.“
„Renault SAS“, kuri Europoje yra trečioji pagal dydį automobilių gamintoja, 2014 m. visame pasaulyje pardavė 2 712 432 transporto priemones, arba 3,2 proc. daugiau nei 2013 m.
Pardavusi 1 464 611 automobilių Vakarų Europoje, bendrovė „Renault“ užfiksavo 12,5 proc. augimą, kuris daugiau nei dvigubai lenkia bendrą rinkos augimą.
„Renault“ rinkos dalis Europoje padidėjo 0,6 procentinio punkto ir dabar siekia 10 proc.
„Dacia“ pelnė sparčiausiai augančio Europos prekės ženklo vardą, kuriam šiuo metu tenka 0,4 proc. rinkos.
Už Vakarų Europos ribų „Renault“ pardavimai sumažėjo 5,9 proc.
Sulėtėjus augimui daugelyje pagrindinių bendrovės rinkų, iš viso parduota 1 247 821 transporto priemonė, tačiau nepaisant to, „Renault“ rinkos dalis išliko didžiausia netgi Brazilijoje ir Rusijoje, t. y. antrojoje ir trečiojoje pagal dydį rinkoje (po Prancūzijos).
„Nissan Motor Co., Ltd.“ pasauliniu mastu pardavė rekordinį lengvųjų automobilių ir krovininių transporto priemonių skaičių – 5 310 064 vnt., arba 4,1 proc. daugiau nei 2013 m. Daugiau nei 1 mln. transporto priemonių ir vėl parduota 2 stambiausiose rinkose – Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Kinijoje.
Dėl bendro rinkos nuosmukio Rusijoje „AvtoVAZ“ pardavė 448 114 transporto priemonių arba 16,3 proc. mažiau nei 2013 m.
„Renault-Nissan“ aljansui priklauso „AvtoVAZ“, kuris LADA prekės ženklo automobilius parduoda per bendrą įmonę, įsteigtą kartu su valstybės įmone „Rostec“, kontrolinis akcijų paketas. Vienas iš trijų Rusijoje parduodamų automobilių yra „Renault-Nissan“ aljanso ir „AvtoVAZ“ automobilis.
Didžiausios aljanso rinkos 2014 m. – Jungtinės Amerikos Valstijos, Kinija, Rusija, Japonija, Prancūzija, Meksika, Brazilija, Jungtinė Karalystė, Vokietija ir Italija.