„Taigi, jeigu norite turėti „Tesla“ tokia žema kaina, siūlome lipti į mašiną ir važiuoti į visas iš eilės „Tesla“ parduotuves Europoje ir pirkti pirmą pasitaikiusią, kurią tik rasite“, – pirmadienį feisbuke rašė jis.
Kaip aiškino verslininkas, tokie kainų šuoliai žemyn – nėra pirmas atvejis. Tačiau tokia situacija reikia pasinaudoti ir nedaryti klaidų, apie kurias sekėjams papasakojo įmonės vadovas.
Kiek anksčiau, kai „Tesla“ taip pat sumažino elektromobilių kainas, L.Boguševičius su komanda susigundė ir užsakė automobilius „į sandėlį“. Kadangi reikėjo laukti 6–8 mėnesius, kol jie bus pagaminti, per tą laiką kaina pakilo.
Tačiau po to, kai buvo gautas pranešimas, kad automobiliai už kelių savaičių jau bus paruošti, tiekėjai elektromobilius buvo pasiruošę tos dienos kainomis. Tad su mažesnėmis kainomis transporto priemonių įsigyti nepavyko.
Įmonė atsakė paprastai: „Avansą galim grąžinti, jeigu nepatinka, galit nepirkti“.
Po šio L.Boguševičiaus įrašo pasipylė ir daugiau klientų ir kitų vairuotojų potyrių.
Štai vienas vyras teigia, kad taip pat teko susidurti su panašia situacija. „Tesla Model X“ rezervavo dar 2020 m. birželį už 99 tūkst. eurų, tačiau šiuo metu kaina už tokios pačios komplektacijos ir modelio automobilį jau pakilusi iki 150 tūkst. Tačiau automobilis vis dar nėra gamyboje, o kada jį pagamins – vis dar nežinia.
„Tesla“ atstovų atsakymas taip pat neguodė – esą tai yra pačio pirkėjo reikalas pirks jis elektromobilį, ar grąžinti avansą.
Primename, kad bendrovė pranešė mažinanti elektromobilių kainas tiek Europoje, tiek Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Toks sprendimas priimtas tada, kai generalinis direktorius Elonas Muskas įspėjo, kad dėl recesijos ir didesnių palūkanų normų perspektyvos, ji gali mažinti transporto priemonių kainas, kad išlaikytų apimties augimą pelno sąskaita.
Pernai E.Muskas pats pripažino, kad „Tesla“ elektromobilių kainos tapo „gėdingai didelės“.