Kaip skelbia „Motorweb“, automobilis gavo vietoj galinių sėdynių didžiulį stiklinį kupolą; specialius laikiklius, kad galima būtų važiuoti stovint arba sėdint specialiai tam pagamintame soste, ant paaukštinimo bei išvažiuojančius laiptelius, kurie pagelbėja įlipant ir išlipant iš automobilio.
Moderniziuotas „Mirai“ gerokai pailgėjo. Popiežiaus automobilio ilgis viršija penkis metrus, o automobilio aukštis su kupolu siekia beveik tris metrus. Aišku, jis nudažytas balta spalva. Ar automobilyje buvo atlikti kažkokie techniniai pakeitimai variklyje, nepranešama.
Tačiau serijinis „Mirai“ nepasižymi didele galia, jo variklis siekia vos 155 arklio galias, o pilnais vandenilio bakais gali nuvažiuoti iki 483 km.
Pirmą kartą popiežius su „Mirai“ automobiliu susipažino praėjusių metų lapkritį vizito Japonijoje metu. Tačiau tada jis buvo vežiojamas standartiniu „Mirai“ automobiliu. Būtent Japonijoje jam buvo pasiūlytas specialiai sukurtas automobilis, kurį japonai šį rudenį pagamino.
Pontifikas nemėgsta prabangos ir visada stengiasi tai pabrėžti.
Pavyzdžiui, pernai „Renault“ kompanija Romos popiežiui pagamino specialių „Dacia Duster“ modelį, o lankydamasis Airijoje buvo vežiojamas su paprastu „Skoda Rapid“ universalu.
Aišku, Romos popiežius dovanų yra gavęs ir nemažai itin prabangių automobilių, bet dažniausiai jie buvo parduodami aukcione, o gautos lėšos paaukotos labdarai.