Deja, rezultatas buvo ne visai toks, kokio jie tikėjosi. Žmonės pavėlavo į du autobusus, važiavusius vienas po kito, nes reikėjo T. Narbuto viaduką pereiti, o programėlėje gatvei pereiti vis dar 1 minutė skaičiuojama.
Dėl tokios klaidos vakare užsieniečiai sustiro į ragą.
Tačiau problema yra ne maršrute. Nes laukiant bet kurio autobuso (ar 4g, 30 ar 32) neįmanoma spėti per minutę perbėgti viaduką. Bet koks paskaičiuotas greičiausias maršrutas bus klaidingas.
***
„Susisiekimo paslaugos“ Komunikacijos specialistė Dovilė Marčinskaitė komentavo, kad sistemoje Stops.lt yra įdiegtas funkcionalumas „Greičiausio maršruto planavimas“.
„Jis padeda keleiviams susiplanuoti optimaliausią maršrutą viešuoju transportu Vilniaus mieste – keleiviui parodomi kelionių iš pasirinktos į norimą stotelę/lokaciją variantai su persėdimais ir ėjimo pėsčiomis laikais, jei jie numatomi.
Kadangi programėlė ėjimui pėsčiomis skaičiuoja atstumą tiesia linija tarp stotelių, tam tikrais atvejais nurodomas preliminarus, o ne realus laikas atstumo įveikimui. Minimu atveju atstumas tiesia linija tarp Narbuto stotelių ir buvo trumpesnis nei atstumas einant viaduku. Tiesa, tokios paklaidos sistemoje fiksuojamos gana retai ir dažniausiai yra minimalios – siekiančios keletą minučių.
Sistema stops.lt yra nuolat peržiūrima – atliekant atnaujinimus yra koreguojami ir pastebėti atvejai, kai siūlomi ėjimo pėsčiomis variantai skiriasi nuo realiai pėsčiomis įveikiamo maršruto laiko.
Stops.lt keliones viešuoju transportu yra planuojamos pagal sudarytus ir pateiktus eismo tvarkaraščius. Norint stebėti realią viešojo transporto judėjimo situaciją mieste, keleiviai gali pasirinkti punktą „Rodyti transporto judėjimą“, – komentavo „Susisiekimo paslaugos“ Komunikacijos specialistė D. Marčinskaitė.