Toks sprendimas buvo priimtas dėl praktinių priežasčių. Kai kurie lėktuvų gamintojai net nesiūlo galimybės palikti orlaivį nedažytą. „American Airlines“ turi daug skirtingų lėktuvų, o prekės ženklui geriau juos kaip nors suvienodinti. „Boeing“ atliko tyrimą, kuris atskleidė ir daugiau privalumų.
Pasirodo, prie aliuminio lengvai kimba purvas ir vabzdžiai. Dažai gali būti lygesni ir švaresni. Nors tai ir skamba neįtikėtinai, purvas ir vabzdžiai didina oro pasipriešinimą. Nuo dažų ir sniegas bei ledas nukrenta lengviau.
Aliumininis paviršius yra sutvirtinamas kniedėmis, kurios yra dalinai matomos, ir jos taip pat didina oro pasipriešinimą. Kur kas lengviau sukurti lygų dažytą, nei lygų nedažytą. Nors aliuminis nerūdija, jį taip pat kamuoja korozija – o dažai nuo to apsaugo.
Galiausiai, dažytas paviršius mažiau įkaista. Dažai atspindi saulės spindulius, lėktuvas išlieka vėsesnis, todėl – efektyvesnis. Dažymas yra sudėtingas ir brangus procesas, bet „American Airlines“ teigia, kad tai padės sutaupyti pinigų. Ir ne tik dėl terminio efektyvumo – nedažytiems lėktuvams reikėjo daugiau priežiūros, kad jie išlaikytų veidrodinį blizgesį.