Flightradar24.com gauna informaciją iš visame pasaulyje išdėstytų oro eismo stebėjimo radarų. Šie duomenys yra vieši, telieka juos pateikti gražioje grafinėje formoje. Aišku, pagrindinė šios informacijos paskirtis yra oro eismo kontrolė, o ne mėgėjų pasižvalgymas pasaulio aviacijos žemėlapyje. Oro eismo kontrolieriai naudodami šiuos radarus gali pastebėti į oro erdvę įskrendančius lėktuvus ir planuoti jų eismą. Aišku, jie gauna daugiau informacijos nei prieinama viešai, tačiau toks yra Flightradar24.com principas.
Šiaurės Korėjoje tikrai yra lėktuvų ir oro uostų. „Air Koryo“ oro linijos garsėja kaip pačios blogiausios pasaulyje, o į Pchenjaną skrenda ir kinų bei rusų lėktuvai. Tai kodėl dangus virš Šiaurės Korėjos atrodo tuščias?
Šiaurės Korėja nesidalina savo oro eismo kontrolės sistemos informacija viešai. Tačiau Flightradar24.com turi informaciją iš stotelių, pastatytų palei Šiaurės Korėjos sienas. Jų veikimo nuotolis yra bent 500 km. Kai lėktuvai skrenda aukščiau, juos radijo radarams pastebėti yra lengviau. Taigi, Šiaurės Korėjos oro erdvė šiuo požiūriu yra stebima, nors kai kurios jos dalys prasprūsta pro Flightradar24.com akis.
Kiekvienas komercinis lėktuvas turi radijo identifikacijos siųstuvą, kurio siunčiamos informacijos pagrindu ir veikia šie radijo radarai. Siųstuvai perduoda informaciją apie oro linijas, lėktuvo skrydžio aukštį, kryptį, tipą ir taip toliau. Šių siųstuvų signalai yra laisvai prieinami visiems – Šiaurės Korėjos lėktuvai negali jų išjungti specialiai Pietų Korėjos ar Japonijos oro eismo kontrolės stotims. Be jų jie taip pat negali įskristi į kitų šalių oro erdvę. Taigi, „Air Koryo“ lėktuvai yra stebimi, net jei kai kuriuose Šiaurės Korėjos regionuose juos sekti sunkiau.
Taigi, vienintelė priežastis, kodėl Šiaurės Korėjos dangus Flightradar24.com žemėlapyje atrodo tuščias yra ta, kad ten iš tikrųjų retai praskrenda lėktuvai. Didžiausias šalies Pchenjano oro uostas per dieną nesurenka nei 10 skrydžių. Šiaurės Korėja taip pat yra aplenkiama kitoms šalims vykdant tarptautinius skrydžius. Pavyzdžiui, Pietų Korėjos oro linijos į Kiniją skrenda ilgiau nei galėtų, nes negali skristi virš Šiaurės Korėjos. Tuo tarpu Rusijos oro linijos per Šiaurės Korėją kartais vykdo skrydžius tarp Vladivostoko ir Šanchajaus ar Butano. Flightradar24.com per dieną užfiksuoja tik 10-30 skrydžių Šiaurės Korėjos oro erdvėje, todėl tikimybė, kad įsijungę žemėlapį virš Šiaurės Korėjos pamatysite kokį orlaivį, yra maža.