„Mums pavyko daugiau kaip 20% sustiprinti savo pozicijas Vidurio ir Rytų Europos bei Skandinavijos regione. Stabilus išmaniųjų telefonų pardavimo augimas patvirtina, kad einame teisingu keliu. Įsipareigojame ir toliau jo laikytis – investuoti į inovacijas, mokslinius tyrimus ir technologinę plėtrą bei pristatyti vartotojams jų poreikius atitinkančius telefonus. Esame tikri, kad šiais metais pasirodysiantys naujieji telefonai parodys mūsų pastangas ir dar labiau pateisins vartotojų lūkesčius“, – pabrėžė „Huawei“ Baltijos šalių vartotojų verslo grupės vadovas Yanfei.
„Huawei“ pastebi didėjantį išmaniųjų telefonų poreikį visose produktų asortimento srityse – nuo flagmanų iki paprastesnių modelių. Analizuodami vartotojų pasirinkimo tendencijas ir pasikeitimus išmaniųjų telefonų rinkoje, „Huawei“ parėmė tarptautinės duomenų įmonės (angl. International Data Corporation – IDC) parengtą Baltąją knygą „Mobilusis dirbtinis intelektas ir intelektualių prietaisų ateitis“.
Praėjusių metų lapkritį pasirodžiusios IDC ataskaitos duomenimis, 2016 metais išmaniųjų telefonų buvo parduota 5,6 karto daugiau negu kompiuterių, o remiantis prognozėmis, iki 2021 m. daugiau nei 60 proc. pasaulio gyventojų turės išmanųjį telefoną. Šias tendencijas atspindi ir nuolatinis „Huawei“ vartotojų verslo grupės pardavimo augimas.
Pardavimo apimčių ir rinkos dalies didėjimą atspindi ir visuotinis „Huawei“ prekės ženklo pripažinimas. 2017 m. „Huawei“ atsidūrė 49 vietoje „BrandZ“ populiariausių prekių ženklų, 88 vietoje – „Forbes World“ vertingiausių prekės ženklų ir 40 vietoje – „Brand Finance Global 500“ vertingiausių prekės ženklų sąrašuose