„Gera dovana“ direktoriaus Ernesto Vasiliausko teigimu, sėkmingų rezultatų visų pirma padėjo pasiekti intensyvus darbas partneriams ir su jais.
„Savo partneriams skiriame ypatingą dėmesį. Norėdami pasiūlyti pirkėjams naują patrauklią paslaugą, ne retai padedame paslaugų teikėjams investicijomis į įrangą paslaugoms teikti, reklamą ir kitas sritis. Tokiu principu dirbame ir su mažais, ir su dideliais – nuo šuolių su guma ar skraidymo parasparniais organizatorių iki pasivažinėjimo motociklais, sportiniais automobiliais paslaugų teikėjų ar slidinėjimo arenos Druskininkuose“, – sako jis.
E. Vasiliausko teigimu, tvirti santykiai su partneriais taip pat leidžia pasiūlyti naujų, dar rinkoje nematytų paslaugų, kuriomis įmonė žada nustebinti ir šiemet. Anot jo, vienos iš sėkmingiausių praėjusių metų naujovių – sportinio automobilio „Lamborghini“ vairavimo lenktynių trasoje „Nemuno žiedas“ paslauga ir šuolis su guma nuo tiltų.
Augimą įmonė užfiksavo ir skaičiuodama 2015 metais parduotas dovanas – jų per metus pardavė virš 130 tūkst., o tai irgi yra daugiau nei 25 proc. didesnis kiekis nei 2014 metais. Įmonės duomenimis, dažniausiai lietuviai rinkosi aktyvias pramogas (nuo oro iki vandens), SPA paslaugas ir masažus, taip pat poilsį ir nakvynę įvairiuose Lietuvos bei kaimyninių šalių viešbučiuose ar sveikatinimo centruose.
Nors populiariausių sričių trejetukas per metus ir nepasikeitė, tačiau, kaip pastebi dovanų platinimo bendrovės direktorius, tautiečiai, pirkdami dovanas savo artimiesiems, tampa išlaidesni.
„Pramogoms žmonės nebetaupo. Anksčiau parduodavome daugiau pigesnių dovanų, tačiau dabar tendencija keičiasi – lietuviai vis dažniau perka nors ir brangesnę, bet kokybišką, įdomesnę paslaugą. Taip pat vis daugiau dovanų parduodame internetu – tai rodo, kad pirkėjai pasitiki įmone, prekės ženklu“, – sako E. Vasiliauskas.
Įmonės vadovas šiais metais „Gerai dovanai“ ir visai dovanų rinkai prognozuoja tolimesnį augimą. „Dovana kaip maistas – valgei ir valgysi, žmonės sveikino vieni kitus ir sveikins. Būtiniausių dalykų žmonės jau turi, o gerėjant ekonomikai reikės įspūdžių, potyrių. Būtent tai mes ir siūlome“, – teigia E. Vasiliauskas.
Šiemet „Gera dovana“ taip pat planuoja dar didesnį dėmesį skirti savo partneriams ir jų užimtumo didinimui. „Jau diegiamas Klientų aptarnavimo standartas, kuris padės užtikrinti dar aukštesnę, vienodą klientų aptarnavimo kokybę nuo dovanos įsigijimo iš „Geros dovanos“ iki paslaugos suteikimo“, – apie planus pasakoja vadovas.