Gatvių rekonstrukcija ir maždaug 2,1 kilometro ilgio naujo tinklo tiesimas užtruko beveik penkerius metus ir kainavo apie 3,5 mln. litų.
Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, naujasis kontaktinis tinklas be sutrikimų turėtų veikti 30–40 metų. Kiek anksčiau buvo pastatyta 118 cinkuotų daugiabriaunių stulpų laidams prilaikyti.
Žvelgdami į šaltuoju metų laiku 11 laipsnių statumo Parodos gatvėje slidinėjančius automobilius dauguma kauniečių negali patikėti, kad tokią stačią įkalnę gali sėkmingai įveikti troleibusai.
„Visus duomenis apie gatvės ypatumus pateikėme troleibusų gamintojui „Solaris“ ir gavome šios įmonės specialistų atsakymą, išsklaidžiusį visas abejones“, – aiškino P.Keras.
Pasak jo, naujųjų troleibusų techninės savybės beveik niekuo nesiskiria nuo autobusų, o slysti ratams neleidžia išmaniosios sistemos.
Senuosiuose „Škoda“ troleibusuose tokių sistemų nėra, todėl jie žiemą ir nevažinės Parodos gatve.
2-ojo maršruto troleibusas važiuos tik darbo dienomis. Maršrutas žiedinis: Islandijos pl. – Parodos g. – Kauno pilis – Savanorių pr. – Islandijos pl. Rato įveikimo trukmė 55 minutės, maršruto ilgis - 15 kilometrų. Juo važiuos 5 troleibusai.
4-uoju numeriu pažymėtas troleibusas važiuos visomis savaitės dienomis. Maršruto kryptys: Islandijos pl – Parodos g. – A. Juozapavičiaus pr. ir A. Juozapavičiaus pr. – Parodos g. – Islandijos pl. Maršruto trukmė viena kryptimi - 36 minutės, ilgis - 23 kilometrai, juo riedės 6 troleibusai.