„SIAL Innovation“ konkursui buvo pateikti net 2188 produktai iš
942 kompanijų, iš kurių buvo atrinkta 600 inovacijų, kurias vertino
tarptautinė vertinimo komisija.
Jogurto gėrimas „Yoga“ su citrinomis ir alavijais, naujieji
glaistytų sūrelių „Murr“ skoniai – maskarponės ir pistacijų, bei
jogurtai „Imunia“ su medumi pelnė pripažinimą už pažangias
receptūras. „Vilkyškių pieninės“ sūriai pelnė apdovanojimą už
pakuotes – už jų informatyvumą bei siekį plėsti vartotojų žinias
apie sūrius.
Atnaujintos „Vilkyškių pieninės“ sūrių pakuotės Lietuvos rinkai
buvo pristatytos prieš metus. Viena moderniausių sūrių gamintojų
puoselėja ilgametes sūrininkystės tradicijas, užgimusias Mažojoje
Lietuvoje prieš 200 metų. Vilkyškių meistrų pasididžiavimas –
originalios receptūros sūriai, brandinami specialioje dangoje.
Siekdama padėti vartotojams susigaudyti sudėtingame sūrių
pasaulyje, bendrovė sūrių mėgėjams pristatė atnaujinto dizaino
pakuotes, kuriose aiškiai išdėstyta informacija apie sūrio kietumą,
skonio savybes ir brandinimo laiką.
„Mūsų komanda džiaugiasi ir didžiuojasi tokiu pripažinimu.
Tokio lygio renginyje pripažinimo sulaukia tik išties išskirtiniai
produktai. Be to, patekimas į „SIAL Innovation“ paviljoną yra puiki
galimybė praplėsti partnerių tinklą „, – sako „Vilkyškių pieninės“
generalinis direktorius Gintaras Bertašius.
Pasak G. Bertašiaus,
tokie laimėjimai byloja apie tai, kad lietuviai savo inovatyviu
požiūriu geba nustebinti Vakarų pasaulį. „Manau, dėmesį patraukė
tai, jog susitelkėme ne tik į produkto kokybę bei pakuotės dizainą,
bet sugebėjome paprastai ir aiškiai perteikti pagrindines šio
produkto savybes, o tai labai palengvina pasirinkimą vartotojui“, –
teigia G. Bertašius.
„SIAL Innovation“ paviljonas laikomas bene svarbiausia parodos
„SIAL 2016“ dalimi. Pirmoji „SIAL“ paroda buvo surengta 1964
metais. Tai didžiausia ir svarbiausia maisto inovacijų paroda
pasaulyje, šiemet joje prisistato daugiau nei 7000 dalyvių iš 104
pasaulio šalių, skelbia bendrovė per „Nasdaq“ naujienų platinimo
sistemą „GlobeNewswire“.