Tai – patobulinta dar 2010 m. pristatyto krėslo dizaino versija. Ir tik dabar, Hamburge (Vokietija) vykusioje parodoje „Aircraft Interiors Expo“ „Aviointeriors“ parodė ištobulintą modelį, rašo cnn.com.
Originalioji „Skyrider“ pavadintų kėdžių versija, kurios neleido naudoti JAV Federalinė aviacijos administracija, priminė arklio balną. „Aviointeriors“ anuomet aiškino, kad raiteliai balne išsėdi ne vieną valandą, tačiau nejaučia jokio nepatogumo.
Patobulinti krėslai turi daugiau pamušalo ir stulpų, kuriais kiekviena kėdžių eilė tvirtinama prie lėktuvo lubų ir grindų.
Kėdžių gamintojai pažymi, kad tokie krėslai leidžia į lėktuvą sutalpinti daugiau žmonių. Mat pačios kėdės dusyk lengvesnės nei įprastos, o dėl kitokios jų pozicijos lėktuve telpa penktadaliu daugiau keleivių, nes siaurėja tarpai tarp eilių.
Krėslų gamintoja pabrėžė, kad tai – netolimiems reisams skirtos kėdės. Viliamasi, kad sumanymas pasirodys patrauklus pigių skrydžių bendrovėms.
Kol kas žinoma, kad produktu susidomėjo oro bendrovė iš Kolumbijos ir pigių skrydžių bendrovė iš Airijos.
Apie stovimų vietų lėktuvuose koncepciją kalbama jau kone du dešimtmečius. Pirmieji apie tai 2003 m. prabilo „Airbus“.