Monake – L. Hamiltono košmaras, F. Alonso pyktis ir susidūrimai

„Mercedes“ dominavimas, nesuprantamas Lewiso Hamiltono manevras , Fernando Alonso liūdesys, kvailu pavadintas jaunojo lenktynininko elgesys ir „Lotus“ fiasko. Monako „Grand Prix“ niekada sirgalių nepalieka abejingų ir nusivylusių. Taip nutiko ir šio sezono „Formulės 1“ šeštosiose rungtynėse.

Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Lenktynių akimirka.<br>AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (18)

lrytas.lt

May 24, 2015, 4:03 PM, atnaujinta Nov 26, 2017, 8:59 PM

„Aš pralaimėjau, taip?“, – tokius žodžius per „Mercedes“ komandos radiją ištarė L.Hamiltonas, kai sugrįžo į techninio aptarnavimo zoną, į kurią užsuko jau 67-ajame rate. Visą laiką pirmavęs britas po tokio keisto sprendimo prarado dvi pozicijas ir užėmė trečiąją vietą.

Monako „Grand Prix“ čempionu tapo jo komandos draugas Nico Rosbergas. Antrojoje vietoje buvo „Ferrari“ sustiprinęs Sebastianas Vettelis.

Pasiteisinimas. „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas teigė, kad ekipa prisiima kaltę dėl L.Hamiltono. Pastarasis gavo nurodymą sukti į techninio aptarnavimo zoną.“Manėme, kad atstumas didesnis nei buvo. Visiška klaida. Man labai gaila. Susimovėme“, – sakė T.Wolffas.

Bauda.  Jau pajudėjus bolidams prasidėjo problemos. F.Massa  šaukė: „Man viskas, viskas“. „Williams“ pilotui sugedo ratas. Prastai startavo ir Nico Hulkenbergas – jis nestipriai atsitrenkė į Fernando Alonso bolidą, bet to užteko, kad atsimuštų į apsauginę sienelę. „Force India“ piloto bolidui nukrito priekinis sparnas. Lenktynių arbitrai iškart ėmė tirti situaciją ir skyrė F.Alonso penkių sekundžių baudą.

Fiasko. Pastoras Maldonado „Lotus“ komandai jau po poros ratų skundėsi, kad kažkas negerai su jo stabdžiais. Jis dar bandė lenktyniauti, bet tuomet dar kartą pranešė, kad stabdžiai gerai neveikia ir dešimtajame rate pasitraukė. P.Maldonado šį sezoną dar nėra baigęs nė vienerių lenktynių.

„Sudėtingas momentas. Turime būti stiprūs ir išspręsti visas problemas. Panašių turėjau ir praeityje. Galbūt turėtume skirti daugiau dėmesio stabdžiams“, – sakė P.Maldonado.

Fiasko II. Fernando Alonso trasą paliko susiėmęs už galvos – sugedo jo bolidas. Dar per kvalifikaciją F.Alonso trukdė elektros instaliacijos gedimai, sustabdę jį anksčiau laiko. F.Alonso lenktynių nebaigė dėl to paties gedimo. Prieš porą savaičių F.Alonso nepavyko užbaigti Ispanijos „Grand Prix“ lenktynių dėl stabdžių gedimo.   

Iškrito. 64-ajame rate trasoje turėjo pasirodyti saugos automobilis – Maxas Verstappenas rėžėsi į pirmojo posūkio apsauginę sienelę. Septyniolikmetis „Toro Rosso“ atstovas nenukentėjo, nors smūgis atrodė stiprus. M.Verstappenas bolido nesuvaldė, kai mėgino įveikti R.Grosjeną.

Pastarasis konkurento manevrą pavadino kvailu.

Rikiuotės (BNS)

Lenktynių rikiuotė.

1. Nico Rosberg (Vokietija), „Mercedes“     1 val. 49 min. 18,42 sek.

2. Sebastian Vettel (Vokietija), „Ferrari“ atsiliko 4,486

3. Lewis Hamilton (D. Britanija), „Mercedes“ 6,53

4. Daniil Kviat (Rusija), „RedBull – Renault“ 11,965

5. Daniel Ricciardo (Australija), „RedBull – Renault“ 13,608

6. Kimi Raikkonen (Suomija), „Ferrari“ 14,345

7. Sergio Perez (Meksika), „Force India – Mercedes“ 15,013

8. Jenson Button (D. Britanija), „McLaren“ 16,063

9. Felipe Nasr (Brazilija), „Sauber – Ferrari“ 23,626

10.Carlos Sainz Jr. (Ispanija), „Toro Rosso – Renault“ 25,056

Lyderių rikiuotė bendroje pasaulio taurės varžybų įskaitoje po šešių etapų:  

1. Lewis Hamilton (D.Britanija)                 126 tšk.

2. Nico Rosberg (Vokietija) 116

3. Sebastian Vettel (Vokietija) 98

4. Kimi Raikkonen (Suomija) 60

5. Valtteri Bottas (Suomija) 42

6. Felipe Massa (Brazilija) 39

8. Daniil Kvyat (Rusija) 17

9. Felipe Nasr (Brazilija) 16

10.Romain Grosjean (Prancūzija) 16

Lyderių rikiuotė konstruktorių taurės įskaitoje:  

1. „Mercedes“                                   242 tšk.

2. „Ferrari“ 158

3. „Williams-Mercedes“ 81

4. „RedBull-Renault“ 52

5. „Sauber-Ferrari“ 21

6. „Force India-Mercedes“ 17

7. „Lotus-Mercedes“ 16

8. „Toro Rosso-Renault“ 15

 

Lenktynės.

L.Hamiltonas startavo užtikrintai ir atsilaikė prieš N.Rosbergo ataką pirmajame posūkyje. S.Vettelis iškart mėgino atakuoti ir N.Rosbergą, bet „Mercedes“ gynėsi gerai.

P.Maldonado skundėsi, kad stabdžiai genda ir netrukus pasitraukė iš lenktynių. Lyderių trejetas po dešimties ratų pasikeitęs nebuvo. Ketvirtojoje pozicijoje buvo D.Kvyatas.

Po 21 rato „Mercedes“ toliau pirmavo, nors atsirado pavojus, kad S.Vettelis pavys antrojoje vietoje esantį N.Rosbergą. N.Rosbergas nuo L.Hamiltono atsiliko 1,3 sekundės, bet nesijautė saugus dėl panašiu tempu skriejančio S.Vettelio.

Po 35 ratų pirmasis buvo L.Hamiltonas. N.Rosbergas – antras. Į trečiąją poziciją įlėkė K.Raikkonenas, pasinaudojęs tuo, kad S.Vettelis važiavo į techninio aptarnavimo zoną. Penktasis buvo D.Kviatas.

Kai L.Hamiltonas 40-ajame prieš apsilankymą techninio aptarnavimo zonoje nuo N.Rosbergo buvo atsiplėšęs 11,5 sek. 

Po 48 ratų pirmasis toliau buvo L.Hamiltonas. Už jo – ekipos draugas N.Rosbergas. Trečias – S.Vettelis. Ketvirtas- rusas S.Kviatas iš „Red Bull“. Penktasis – K.Raikkonenas iš „Ferrari“.

64-ajame rate M.Verstappenas mėgino aplenkti R.Grosjeaną, bet nesuvaldė bolido ir rėžėsi į apsauginę sienelę. 

67-ajame rate į techninę aptarnavimo zoną užsuko L.Hamiltonas. Jis pasikeitė padangas, bet prarado dvi pozicijas. N.Rosbergas buvo pirmas, o S.Vettelis – antras.

L.Hamiltonui sprendimas sukti į techninio aptarnavimo zoną apkartino gyvenimą. Po 71 rato – likus septyniems – pirmas buvo N.Rosbergas. Trečias S.Vettelis. Ketvirtojoje vietoje buvo D.Kviatas. 

Pirmasis finišo penketukas: N.Rosbergas, S.Vettelis, L.Hamiltonas, D.Kviatas, D.Ricciardo. 

***

Starto dešimtukas. L.Hamiltonas, N.Rosbergas, S.Vettelis, D.Ricciardo, D.Kvyatas, K.Raikkonenas, S.Perezas, C.Sainzas, P.Maldonado, M.Verstappenas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.